31 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze van Bibs. Is met natuurlijk rubber. We hebben ook de andere van Bibs, maar ons zoontje pakt deze makkelijker. Vandaar de keuze eigenlijk. Deze heeft een brede speen, dus wellicht is dat ook makkelijker te pakken.

4 jaar geleden

Wij gebruiken de newborn van difrax, is een klein speentje en onze dochter is er blij mee

4 jaar geleden

Difrax

4 jaar geleden

Mijn man pakt altijd de MAM spenen en ik pak de Sauvinéx spenen ❤️

4 jaar geleden

Reactie op AngRoos

Mijn man pakt altijd de MAM spenen en ik pak de Sauvinéx spenen ❤️
Van Difrax krijgt ze uitslag dus daar ben ik mee gestopt..

4 jaar geleden

Wij gebruiken Hevea

4 jaar geleden

Wij hebben een Soothie. Deze vanuit het ziekenhuis gekregen en ons zoontje verkiest deze boven difrax of bibs.

4 jaar geleden

Wij gebruiken bibs spenen.

4 jaar geleden

Etos eigen merk. Hadden ook difrax gekregen. Hij pakt ze beiden, maar etos is echt een heel stuk goedkoper en aangezien je vaak moet vervangen en sowieso meerdere nodig hebt voor etos gekozen.

4 jaar geleden

Natursutten

4 jaar geleden

Philips avent ultra air gebruiken wij. Ons meisje heeft deze al vanaf geboorte en gelijk goed gekeurd.

4 jaar geleden

Difrax of bibs wil ons zoontje niet, spuugt ze meteen uit. De avent ultra air gaat meestal goed, maar de beste tot nu toe is de medela soft silicone. Die is ook best groot, maar als je dan je vinger in het gaatje doet helpt dat heel erg met rustig worden.

4 jaar geleden

Difrax newborn

4 jaar geleden

Philips avent ultra soft fopspeen. Eerst een van difrax geprobeert, maar die vorm vond hij niks en spuugde hij gelijk uit. Die van avent gaan prima, is er dol op!

4 jaar geleden

Speen is Philips avent ultra air met een diertje eraan zodat hij hem niet snel kwijt is of uitspuugt

4 jaar geleden

Soothie gekregen in ziekenhuis omdat ze onze eigen spenen niet pakte (had 3 verschillende wilde er geen 1 van) maar wel extreme zuigbehoefte had. Nu wil ze echt niet anders meer.

4 jaar geleden

Difrax hoeft onze kleine niet. Wij hebben speentjes van hema en op Large een besteld met logo van een band (zelfde vorm speen gelukkig als die van de hema)

4 jaar geleden

Bibs en Frigg!

4 jaar geleden

Medela siliconen speen

4 jaar geleden

Medela siliconen speen
Die heb ik ook gekocht. Werd geadviseerd bij borstvoeding. Onze meid drinkt nog niet lekker uit beide tepels dus we twijfelen om deze al te geven. Wat denken jullie?