61 Reacties
4 jaar geleden
De 22ste is mijn vader jarig waar ik geen contact mee heb, natuurlijk 22ste uitgerekend 😂🙈
4 jaar geleden
Ik heb daar echt helemaal niks mee. Verzoek voor keizersnede is op 13 mei gedaan. De gyneacealoog zei direct; ohh dan wil niemand 🤷♀️.. tsja, ik geloof daar niet echt in, dus prima datum om een kindje te krijgen..
4 jaar geleden
😄 wat je zelf al zegt.. je hebt geen keuze... mijn oudste is geboren op 14 februari... ik was de 8ste uitgerekend. Dit keer ben ik 22 mei uitgerekend. (23ste is het nichtje jarig), 26 is Pinksteren, 27 is mijn neefje jarig en ga zo maar door.. heel mei zit vol feest dagen 🤣 de kleine komt waneer het komt.
4 jaar geleden
4 mei inderdaad, maar morgen 27 april lijkt me ook niets op koningsdag. Ik ben 10 mei uitgerekend.
Ik zou 13 mei wel grappig vinden omdat mijn vader, oom en oma op de 13e jarig zijn (in andere maanden)
Verder hoop ik niet dat ie zo lang blijft zitten dus dat het 28 april wordt ofzo haha 🙈
4 jaar geleden
Eens! 4 mei echt niet en 5 mei ook liever niet. En 1 mei ben ik zelf jarig dus liefst ook niet🤣 mja ben 7 mei uitgerekend haha
4 jaar geleden
Ik ben uitgerekend op 23 mei, maar de baby word waarschijnlijk gehaald in de week van 9 mei of die week erna.
Mei is een vervelende maand omdat er veel mensen in deze maand overleden zijn maar als ik al die datums ga vermijden moet ik nu al bevallen of in juni pas😂
10 mei is mijn schoonzusje jarig.
12 mei is een vriendin jarig.
15 mei is de zoon van een vriendin jarig
Die datums wil ik wel graag vermijden😂
11 mei zou ik juist weer heel leuk vinden omdat mijn vriend en ik dan 15 jaar samen zijn! Stiekem hopen we hier ook op, waarschijnlijk bespreken we volgende week wanneer ik wordt ingeleid. Anders hoor ik het pas op 10 mei. Maar dan zit 11 mei er al niet meer in denk ik☺️
4 jaar geleden
15 mei, ben ik zelf jarig. Dus die sowieso liever niet.
Jarig in mei :
4 mei achterneefje
8 mei schoonzus jarig.
9 mei een goede vriend
27 mei een oom van mij.
29 mei: bonus schoonvader
5 juni : schoonvader
7 juni: zwager.
Dus als ze een dag er tussen kiest zou fijn zijn natuurlijk 🤣.
Maar we zien het wel.
Maar ze komt wanneer ze wil komen. Ben 26 mei uitgerekend.
4 jaar geleden
Reactie op Mama-oum
Ik geloof er ook niet in.. maar wat als je kind er later wel in gelooft?
Tsja.. dan moet ze haar verjaardag een dagje eerder vieren? 🤷♀️🙈
4 jaar geleden
Ik ben 6 mei uitgerekend. Ik zou 4 mei ook niet leuk vinden, omdat ik altijd meedoe met de 2min stilte en dat toch niet zo leuk is voor het kindje als dan zijn verjaardag is…
Verder maakt het me niet zo uit. Het kan zijn dat hij op 16 mei komt (verjaardag van mijn vader), of 28 april (verjaardag van mijn schoonvader) maar dat vind ik niet zo’n probleem. Beide zouden dan een stapje terug doen en hun kleinzoon zijn verjaardag gunnen 😉.
4 jaar geleden
ik was 22 april uitgerekend maar m’n gevoel zegt me dat het een ‘mei’ baby wordt.. 2 mei is m’n schoonvader jarig en dacht eerst 4 en 5 mei ‘echt niet!!’ Maar op dit moment kan met het gestolen worden… Alles doet zeer, ik wil niet doorlopen tot 42 weken.. Ik wil m’n baby!!!
4 jaar geleden
3 mei: mijn schoonzus en ikzelf zijn jarig dan.
8 mei: mijn broer zijn tweeling jarig
10 mei: mijn zus haar jongste jarig
Wij zijn uitgerekend voor 8 mei… leuk is anders als je die datums “moet” mijden 🙄
4 jaar geleden
Hier echt geen voorkeur, als het maar geen juni baby wordt (23 mei uitgerekend)
4 jaar geleden
7 mei uitgerekend, maar mijn oudste dochter kwam ook 8 dagen later.
15e - tante jarig
16e - oom jarig
17e - mijn man jarig
Maar hopelijk komt deze meid gewoon eerder🤣
4 jaar geleden
Hier 4 mei uitgerekend en die datum maakt mij niet zoveel uit eerlijk gezegd, al ga ik normaal wel altijd naar de dodenherdenking in onze stad.
27 april liever niet: Koningsdag
28 april: schoonmoeder jarig
2 mei: man jarig (die hoopt op een mooi cadeau)
4 mei: als het even kan niet maar niet erg
5 mei: als het even kan niet maat niet erg.. sowieso lijkt het mij voor een kind niet leuk wanneer iedereen op vakantie is met/rond de verjaardag. Maar met 4 mei als datum ontkom je niet aan de meivakantie ben ik bang.
Dit jaar is Moederdag zondag 8 mei, mooiste cadeau dat we kunnen krijgen toch? 🥰