Welke buggy gebruiken jullie?
Wij zijn op zoek naar een buggy voor bij onze kinderwagen. Eind mei verwachten we ons tweede kindje en willen graag voor lange afstanden een kleine lichtgewicht buggy erbij kopen.
Een meerijdplankje nemen we ook al, maar voor echt een lange dag weg lijkt een buggy ons ook wel een must.
Welke buggy bevalt jullie goed?
Quinny Yezz buggy is echt een aanrader, super licht van gewicht, staat die ook bekend om. Je kan hem zelfs over je schouder heen dragen met een band die erbij zit en het heeft hele zwenkbare skate wieltjes. Echt zo licht dat ik verbaasd was erover.
Wij hebben een easywalker mini xs buggy (opvolger is de Miley). Wij hebben hem tweedehands via marktplaats gekocht en veel plezier van. Hij is makkelijk in te klappen en rijdt prima. Het fijne is dat het handvat uit 1 geheel bestaat.
Heb de Hamilton gekocht bij Kruidvat, ma action verkoopt t ook volgens mij wel eens online. Vindt t een hele fijne. Makkelijk in te klappen en wendbaar. Goed met 1 hand de duwen.
Wij zijn grote fan van de Cybex Melio Carbon, heel compact en licht. Persoonlijk vind ik het ook een groot voordeel dat deze nog helemaal plat kan en de zonnekap helemaal toe.
Wij hebben de Joolz Aer, is wel wat prijziger maar het gemak vind ik heel chill. Is met 1 hand in te klappen ook en weegt niet zoveel. Met zo’n tassenhendel kun je hem gemakkelijk over je schouder meenemen.
We verwachten nu een tweede kindje en hebben voor de aer de reiswieg erbij gekocht, hopen mooi te combineren met buggy en kinderwagen (en als het nodig is is onze kinderwagen een duo wagen).