9 Reacties
één jaar geleden
Wij gebruiken dreumes melk pot nummer 3 , ook om gewoon nog om uit de fles te drinken ipv gelijk over op halfvolle melk
één jaar geleden
Vanaf 1 jaar mag je alle soorten melk geven/gebruiken voor pap. Zelf fan van bio soya. In haver zitten bijna geen voedingsstoffen ten op zichte van bijvoorbeeld koemelk of soyamelk.
één jaar geleden
Reactie op Jessyx
Mag haver melk dus al? ☺️
Jazeker! Iedereen heeft een mening over allerlei verschillende soorten melk. Ik heb door allergie in ons gezin al vroeg dingen moeten vervangen voor broers en kwam tot de ontdekking dat er veel onnodige hormonen in (alle) soja melken zitten.
één jaar geleden
Reactie op Momof3m
Jazeker! Iedereen heeft een mening over allerlei verschillende soorten melk ...
Ah goed om te weten!! Ik zag dus dat ze van de Jumbo eigen merk ook haver melk hebben, en dan dacht ik daarvan een ontbijt papje van te maken! Ze wordt 20 mei 1 jaar.. dus die paar weekjes 😅
Tegenwoordig is er zoveel en het is ons eerste kindje dus vaak nog zoekende!
één jaar geleden
Reactie op Jessyx
Ah goed om te weten!! Ik zag dus dat ze van de Jumbo eigen merk ook haver m ...
Daarom zei ik, iedereen vind overal wat van. Sommige vinden koemelk onnodig, andere zweren bij soja, andere weer bij geitenmelk. Doen waar je je goed bij voelt kan nooit verkeerd zijn! Dus gewoon lekker doen wat goed voelt. Voor mij is dat eerder gewone melk dan een andere omdat een gebruik ervan een intolerantie tegengaat. En een lactose/koemelkallergie is echt niet altijd heel handig is mijn ervaring.