19 Reacties
3 jaar geleden
Ik zit hier toevallig jammer genoeg ook mee te tobben welke speentje wij nu het beste kunnen doen op de de Brown fles ivm de anti reflux voeding de 2 kwam niks uit en de 3 indd ook super snel op!! Nu las ik ook wel iets over de y speen ofzo van dr Brown. Heb je ondertussen al iets?
3 jaar geleden
Reactie op Sofysio
Wij gebruiken de S speen van Difrax op de Dr Brown fles met de verdikte voe ...
Ja hier twijfelde ik over. Had gelezen dat deze ook voor verdikte voeding kan inderdaad, alleen op de verpakking stond alleen voor dunne voeding dus vandaar mijn twijfel. Misschien die dan toch gewoon kopen en uitproberen. Bedankt voor je reactie!
3 jaar geleden
Reactie op Elke175
Nee nog niks. Erg lastig is het. Ja de y speen had ik ook gezien inderdaad ...
Ja dat dacht ik indd ook dat het dan nog sneller zou gaan daarom twijfel ik er ook over of ik die aan wil schaffen maar omdat op het internet staat echt voor reflux is weet ik het ook niet meer.
3 jaar geleden
Reactie op Sofysio
Wij gebruiken de S speen van Difrax op de Dr Brown fles met de verdikte voe ...
Heb je de brede hals fles of smal? Of zou dat niet uitmaken馃槼 zo zoekende pff馃槗 en bij ons zoontje lijkt de anti reflux voeding nog weinig te doen ook!
3 jaar geleden
Hier t zelfde dilemma. 1 speen te langzaam. 2 speen te snel. En de S speen gaf geen enkel verschil.
3 jaar geleden
Hier t zelfde dilemma. 1 speen te langzaam. 2 speen te snel. En de S speen ...
Elk flessen merk heeft papspenen, kan je bij de drogist en bol.com verkrijgen. Bij dr Brown zijn dit de zogeheten Y spenen
3 jaar geleden
Reactie op Nienke3061
Elk flessen merk heeft papspenen, kan je bij de drogist en bol.com verkrijg ...
Als die hem binnen 5 minuten leeg wil krijgen wel. Hij heeft een absurde zuigreflex heeft tot bij we verborgen reflux ontdekte altijd uit een prematuur speen gedronken.
3 jaar geleden
Elke175 heb je nu de juiste speen gevonden?馃槼 ik ben nog steeds opzoek!馃槗