Mijn dochter krijgt anti reflux voeding van kruidvat eigen merk. Hier zit jbpm in waardoor het dikker is. Nu hebben wij de dr. Brown fles en merken dat de fase 2 speen een te klein gaatje heeft, raakt verstopt, en bij de fase 3 heeft ze de fles binnen 10 minuten leeg dus gaat te hard. De M speen van difrax is ook te groot. Wie heeft een goeie tip voor een passende speen waarbij ze niet te snel drinkt?
Misschien een idee om een uitgekookte naald door de speen te doen van fase 1. Dan maak je het gaatje net iets groter. Dat gaf CB ons als advies. Heb het zelf nog niet geprobeerd. Weet niet of het een goede optie is.
Ik zit hier toevallig jammer genoeg ook mee te tobben welke speentje wij nu het beste kunnen doen op de de Brown fles ivm de anti reflux voeding de 2 kwam niks uit en de 3 indd ook super snel op!! Nu las ik ook wel iets over de y speen ofzo van dr Brown. Heb je ondertussen al iets?
Wij gebruiken de S speen van Difrax op de Dr Brown fles met de verdikte voe ...
Ja hier twijfelde ik over. Had gelezen dat deze ook voor verdikte voeding kan inderdaad, alleen op de verpakking stond alleen voor dunne voeding dus vandaar mijn twijfel. Misschien die dan toch gewoon kopen en uitproberen. Bedankt voor je reactie!
Nee nog niks. Erg lastig is het. Ja de y speen had ik ook gezien inderdaad ...
Ja dat dacht ik indd ook dat het dan nog sneller zou gaan daarom twijfel ik er ook over of ik die aan wil schaffen maar omdat op het internet staat echt voor reflux is weet ik het ook niet meer.
Elk flessen merk heeft papspenen, kan je bij de drogist en bol.com verkrijg ...
Als die hem binnen 5 minuten leeg wil krijgen wel. Hij heeft een absurde zuigreflex heeft tot bij we verborgen reflux ontdekte altijd uit een prematuur speen gedronken.