19 Reacties

2 jaar geleden

Misschien een idee om een uitgekookte naald door de speen te doen van fase 1. Dan maak je het gaatje net iets groter. Dat gaf CB ons als advies. Heb het zelf nog niet geprobeerd. Weet niet of het een goede optie is.

2 jaar geleden

Ik zit hier toevallig jammer genoeg ook mee te tobben welke speentje wij nu het beste kunnen doen op de de Brown fles ivm de anti reflux voeding de 2 kwam niks uit en de 3 indd ook super snel op!! Nu las ik ook wel iets over de y speen ofzo van dr Brown. Heb je ondertussen al iets?

2 jaar geleden

Wij gebruiken de S speen van Difrax op de Dr Brown fles met de verdikte voeding. Gaat perfect, hij doet zo'n 20/25 minuten over de fles op die manier

2 jaar geleden

Reactie op liefdesgeschenk2022

Ik zit hier toevallig jammer genoeg ook mee te tobben welke speentje wij nu ...
Nee nog niks. Erg lastig is het. Ja de y speen had ik ook gezien inderdaad, maar lijkt me ook erg snel gaan omdat er meerdere gaatjes in zitten.

2 jaar geleden

Reactie op Sofysio

Wij gebruiken de S speen van Difrax op de Dr Brown fles met de verdikte voe ...
Ja hier twijfelde ik over. Had gelezen dat deze ook voor verdikte voeding kan inderdaad, alleen op de verpakking stond alleen voor dunne voeding dus vandaar mijn twijfel. Misschien die dan toch gewoon kopen en uitproberen. Bedankt voor je reactie!

2 jaar geleden

Reactie op Sofysio

Hoeveel voeding krijgt jullie zoon per fles? Waar doet hij 20 tot 25 minuten over?

2 jaar geleden

Reactie op Elke175

Nee nog niks. Erg lastig is het. Ja de y speen had ik ook gezien inderdaad ...
Ja dat dacht ik indd ook dat het dan nog sneller zou gaan daarom twijfel ik er ook over of ik die aan wil schaffen maar omdat op het internet staat echt voor reflux is weet ik het ook niet meer.

2 jaar geleden

Reactie op Sofysio

Heb je de brede hals fles of smal? Of zou dat niet uitmaken😳 zo zoekende pff😓 en bij ons zoontje lijkt de anti reflux voeding nog weinig te doen ook!

2 jaar geleden

Reactie op Elke175

Hoeveel voeding krijgt jullie zoon per fles? Waar doet hij 20 tot 25 minute ...
150 cc

2 jaar geleden

Reactie op liefdesgeschenk2022

Heb je de brede hals fles of smal? Of zou dat niet uitmaken😳 zo zoekende p ...
We hebben gewoon de smalle fles. Ik zou ook niet weten of dat uitmaakt. Wij dikken de voeding in met gelilact.

2 jaar geleden

Hoi! Voor dr brown flessen heb je speciale papspenen 😀

2 jaar geleden

Hier t zelfde dilemma. 1 speen te langzaam. 2 speen te snel. En de S speen gaf geen enkel verschil.

2 jaar geleden

Reactie op AnnOday

Hier t zelfde dilemma. 1 speen te langzaam. 2 speen te snel. En de S speen ...
Elk flessen merk heeft papspenen, kan je bij de drogist en bol.com verkrijgen. Bij dr Brown zijn dit de zogeheten Y spenen

2 jaar geleden

Reactie op Nienke3061

Elk flessen merk heeft papspenen, kan je bij de drogist en bol.com verkrijg ...
Maar gaat dat dan niet nog sneller, aangezien er bij staat vanaf 9 maanden?

2 jaar geleden

Reactie op Sofysio

150 cc
Hmm dan toch het proberen waard🤔😃

2 jaar geleden

Wij geven speen 3 van Dr Brown en als het dan te dik is (meestal het laatste beetje), switchen we naar speen 4, dit is tevens ook een papspeen!

2 jaar geleden

Reactie op Nienke3061

Elk flessen merk heeft papspenen, kan je bij de drogist en bol.com verkrijg ...
Als die hem binnen 5 minuten leeg wil krijgen wel. Hij heeft een absurde zuigreflex heeft tot bij we verborgen reflux ontdekte altijd uit een prematuur speen gedronken.

2 jaar geleden

Elke175 heb je nu de juiste speen gevonden?😳 ik ben nog steeds opzoek!😓

één jaar geleden

Reactie op AnnOday

Hier t zelfde dilemma. 1 speen te langzaam. 2 speen te snel. En de S speen ...
Wij hebben dit ook, hoe heb je ‘t uiteindelijk gedaan???