11 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op NvSdB91
Wij hebben dit speenkoord. Ons zoontje heeft 99% van de tijd van die bandan ...

Wat leuk! Zijn het zachte kralen? Ik denk namelijk dat mn zoontje erop gaat bijten. Wil dan liever geen hout.
3 jaar geleden
Deze van bythirza.nl is super! Kunt zelf kleuren en naam samenstellen. Als kraam'cadeau gekregen en nog steeds super blij mee! Kleine man doet soms ook in zijn mond inderdaad. Gaat prima. Ook al heb ik ook voor houten kralen tussendoor gekozen. Volgens mij heeft zij ook de optie voor zachte kralen met de naam tegenwoordig
3 jaar geleden
Reactie op Joos88
Deze van bythirza.nl is super! Kunt zelf kleuren en naam samenstellen. Als ...
Een uur geleden een bestelling geplaatst! Idd ze hebben nu zachte letterkralen.
3 jaar geleden
Als je bij mij besteld krijg je 20% korting 😀 RTH Little Loves! Op insta en website. Ik verkoop alles volgens wettelijke normen en de hoogste kwaliteit kralen!
3 jaar geleden
Enne, speenkoorden kosten dit jaar nog €12,50! Komend jaar gaat de prijs omhoog.
3 jaar geleden
Wij hebben er een van chewies met naam. Super schattig en hij kan er ook op bijten, want ze zijn veilig als bijt"ring"
3 jaar geleden
Speenkoord.. jaa fantastische dingen.. heeft tot 6 maanden een goede functie gehad. wij hebben een hele leuke met naam.. maar sinds kort trekt mijn dochter gewoon net zo lang en hard tot hij van de kleding af is.. 😜 heb al een duur vest met gaatje daardoor.. zondeee.. daarbij doet ze als ze hem er eenmaal af heeft met het hout en ijzer in haar mond😳.. vind ik heel eng. Dus hij wordt niet meer veel gebruikt .. heb nu maar een speenknuffeltje van jollein aan de speen gehangen.. kan ze hem goed vasthouden en dus geen gevaarlijke situaties met ijzers in haar mondje..