9 Reacties
één jaar geleden
Hoi hoi. Allereerst moet je het zeker niet zien als falen! Het is best logisch dat je moe bent. Neem je rust, sterk weer aan en pak het op zodra het weer kan. Ikzelf ben ergens in september compleet omgevallen en ben nu nog herstellende, gaat gelukkig steeds beter. Ik heb een totaal andere situatie (zware bevalling, ziektes en kindje met een ziekte) maar mijn tip is echt oprecht neem je rust voor je echt compleet omvalt want dan is het alleen maar zwaarder. Goed naar je eigen lichaam luisteren kan je alleen zelf 🥰
één jaar geleden
Hier ook nog nooit doorgeslapen! Super vermoeiend. Wat wij doen is in de nacht op een gegeven moment hem maar bij ons in bed te leggen, dan slaapt hij rustig door. Het is niet ideaal maar jullie slapen dan tenminste wel.. is dat een optie?
Dat hij midden in de nacht klaarwakker is hebben wij (nog) niet gehad. Misschien kun je proberen wanneer hij dat doet dat 1 van jullie dan in zijn kamer met hem is, dan kan de ander slapen. Leg er een matras neer bijv. ga daarop liggen terwijl hij wil spelen…
En dit is echt heel zwaar… het is zeker geen falen, echt niet! 💙 Jij hebt ook slaap nodig en als je zo lang al amper slaapt dan breekt dat je echt op.
één jaar geleden
Reactie op Jessicadek
Hoi hoi. Allereerst moet je het zeker niet zien als falen! Het is best logi ...
Lief 💕 hoe gaat het nu met jou?
één jaar geleden
Reactie op silverpeach
Hier ook nog nooit doorgeslapen! Super vermoeiend. Wat wij doen is in de na ...
Ja hij slaapt al bij ons in bed. Mijn vriend heeft een eigen horeca zaak en is vaak al om 9 uur s ochtends weg en rond 3 uur s nachts thuis. Hem vragen voor een nacht wil ik daarom ook niet. Ik kan nog een beetje rust pakken overdag…
één jaar geleden
Reactie op Babyymei2022
Vandaag gebeld en werd zo begripvol gereageerd, zo fijn 🙏
Fijn! Hele opluchting zeker? Nu even goed bijkomen en pas weer werken als het echt lukt! Voel je nergens schuldig om
één jaar geleden
Reactie op Babyymei2022
Lief 💕 hoe gaat het nu met jou?
Wel aardig. Stapje voor stapje beter. Maar erg zwaar gehad. Kan gelukkig steeds meer aan. Zit denk ik nu op 75% 💪
één jaar geleden
Reactie op Jessicadek
Wel aardig. Stapje voor stapje beter. Maar erg zwaar gehad. Kan gelukkig st ...
Wel ook weer aan het werk of dat nog even niet?
één jaar geleden
Reactie op Babyymei2022
Wel ook weer aan het werk of dat nog even niet?
Jaa nu sinds februari weer maar in opbouw, zit nu ongeveer op 6 uurtjes per dag x3. Maar heb van eind september tm januari thuis gezeten