13 Reacties

4 jaar geleden

Haha oh leuk! Ik heb een dochter van 3 oktober 2017 en een zoon van 15 oktober 2018. Nu uitgerekend op 3 mei 😊

4 jaar geleden

Leuk!! Ik heb een zoontje die 24 mei jarig is en nu zwanger en volgens mij begin mei uitgerekend 3 mei eigen berekening. Opzich makkelijk met de verjaardagen, kan je soms samen vieren. We gaan het zien ❤

4 jaar geleden

Ik en mijn partner zijn 4 en 18 mei jarig, zijn zoontje 17 mei, en nu uitgerekend op 11 mei🙊🙊 het voordeel is dat je maar 1 keer alle verjaardagen tegelijk viert 🙊

4 jaar geleden

Mijn zoontje was uitgerekend op 12 mei en werd uiteindelijk op 13 april geboren. Nu volgens eigen berekening uitgerekend op ongeveer 17 mei.

4 jaar geleden

Ik! Mijn oudste is van 26-12. Ik ben van 27-12 en mijn jongste van 28-12. Ik heb er nogal een handje van om mijn kinderen te werpen wanneer een ander jarig is😅

4 jaar geleden

Ik ben op 14 mei 2020 bevallen na een afgebroken zwangerschap i.v.m. een hele foute 20 weken echo. Nu in verwachting en voorlopig 12 mei uitgerekend..

4 jaar geleden

Reactie op Jolienvdbelt

Ik ben op 14 mei 2020 bevallen na een afgebroken zwangerschap i.v.m. een he ...
Oh jeetje wat heftig . Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap ❤️

4 jaar geleden

Oh jeetje wat heftig . Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap ❤️
Dankje. Voelt wel erg bijzonder om in mei uitgerekend te zijn. Duimen dat alles goed gaat.

4 jaar geleden

Reactie op Jolienvdbelt

Dankje. Voelt wel erg bijzonder om in mei uitgerekend te zijn. Duimen dat a ...
Ik duim met je mee moppie ❤️

4 jaar geleden

Ik heb een dochter van 1 die 29 mei 2020 geboren is. En nu volgens eigen telling 6 mei 2022 uitgerekend. Ik ben zo benieuwd 15 september de 1ste echo! Iets vroeger dan normaal ivm een miskraam eerder dit jaar..zo spannend weer!

4 jaar geleden

Reactie op jose peeters

Ik heb een dochter van 1 die 29 mei 2020 geboren is. En nu volgens eigen te ...
En ik ben zelf ook in Mei jarig

4 jaar geleden

Reactie op jose peeters

Ik heb een dochter van 1 die 29 mei 2020 geboren is. En nu volgens eigen te ...
Ah leuk! Ik heb pas in oktober mijn eerste echo.. naar mijn gevoel heel laat , omdat ik ongeduldig ben, maar volgens de telling ben ik dan rond mijn 9e week dus zal wel kloppen

4 jaar geleden

Ik heb niet 2 kindjes die in dezelfde maand jarig zijn, maar ik en mijn zoontje zijn in dezelfde maand jarig (6 dagen verschil), en mijn vriend is jarig in de maand dat ik nu uitgerekend ben. 😁