8 Reacties

2 jaar geleden

Deze heb ik! Alleen heb ik een dreumes die er niet stil in zit😅 dus hier helaas geen groot succes nog. Mogelijk dat ze nu nog even te jong is. Al wilde ze nooit echt gedragen worden🙃 Verder wel een hele fijne draagzak!

2 jaar geleden

Ik heb een wildride en bevalt prima! Makkelijk mee te nemen en als ze dan even bij je willen zijn kan je hem/haar zo erin doen.. Doe mijn dochter er ook wel eens in met de hond uitlaten, net even anders dan de wagen..

2 jaar geleden

Ik heb ‘m ook! Ik vind de draagzak prettig, makkelijk om te doen en het helpt echt qua gewicht. Mijn kindje zit net als justmelikealways’s kindje niet stil, dus voor langere stukken is het hier (nog) geen oplossing omdat hij alles zelf wil doen en wil zien en aanraken etc. Maar kleine stukken echt chill!

2 jaar geleden

Ik vind m heel prettig. Afgelopen week zelfs uitgeleend en diegene vond m ook onwijs fijn. Wel echt een aanrader wat mij betreft.

2 jaar geleden

Ik heb hem ook, wij gebruiken hem voor onze dochter van bijna 3 en ons zoontje van 1. Het is echt een ideaal ding!

2 jaar geleden

Was zelf benieuwd of er goedkopere alternatieven zijn die ook goed bevallen :)

2 jaar geleden

Ik heb een Neko switch toddler, waarmee ik hem op mijn rug draag. Fijn ding en hij vindt heel leuk.

2 jaar geleden

Reactie op McFlurry91

Was zelf benieuwd of er goedkopere alternatieven zijn die ook goed bevallen ...
Je hebt ook thebabasling of minimonkey. Een stuk goedkoper, alleen minder geschikt voor zwaardere kindjes omdat ze er maar tot 15kg in kunnen.