4 Reacties

één jaar geleden

Hoi hoi, zit hij misschien nog in sprong 7? Hier ook een lastige slaper 's avonds en 's nachts. Het ging eigenlijk net goed totdat we in sprong 7 kwamen. Drama, al weken. Ik ga er vanuit dat het straks beter gaat. Ik hoop voor jullie ook!

één jaar geleden

Mag ik vragen welke slaaptraining jullie hebben toegepast? Bij ons kan hij de ene week zelfstandig in slaap vallen en de andere week wilt hij in onze armen slapen.. Verschilt per week, misschien heeft jullie aanpak meer effect als ik die toepas😂

één jaar geleden

Reactie op N N N

Mag ik vragen welke slaaptraining jullie hebben toegepast? Bij ons kan hij ...
Wij deden de pick up, put down methode: https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/hoe-werkt-de-pick-up-put-down-methode/ Alleen pakte we hem minimaal op. De eerste nacht 2 x 1,5 uur bezig geweest, de 2de nacht 1,5 uur met naar bed brengen en om 00:00 1 uur bezig geweest. De avond erna alleen met naar bed brengen 30 minuten tot hij uiteindelijk heel snel sliep (s’avonds nog wel met onze aanraking). Overdag deden we dit ook zo maar ging dit gelijk al veel sneller. Nu is onze zoon ook een buikslaper dus wat makkelijker te troosten in bed. Het is wel pittig maar het geeft overdag zoveel meer rust, zowel thuis als op de opvang. Wij hebben echt 1,5 week onze avonden vrij gehouden zodat we elkaar bij frustratie konden overnemen. Maar he, slaap regressie en sprongetjes, tandjes en verkouden maken het savonds allemaal niet makkelijker soms haha

één jaar geleden

Reactie op RachelBo

Hoi hoi, zit hij misschien nog in sprong 7? Hier ook een lastige slaper ' ...
Misschien zou dat nog kunnen inderdaad.. al 7 weken is bedtijd een strijd, gelukkig verder weinig signalen, is overdag super vrolijk.. hopelijk is het snel voorbij