104 Reacties

één jaar geleden

Ja ben vandaag 12 weekjes 😍

één jaar geleden

Ik ben vandaag 5 weekjes 🥰

één jaar geleden

Het enige waar ik tegen op zie is de reactie van anderen. Het zal pittig zijn met twee kleintjes maar je krijgt er zoveel liefde voor terug ♥️🥰

één jaar geleden

Alweer 22 weekjes zwanger, snap je gevoel. Maar heb alle vertrouwens dat het goed gaat komen.

één jaar geleden

Reactie op Chantaldv1996

Het enige waar ik tegen op zie is de reactie van anderen. Het zal pittig z ...
Ja dat heb ik ook , ik ben ook wel beetje bang voor reacties van anderen maar aan de andere kant denk ik ik en mijn man willen het graag dus dat is het belangrijkste

één jaar geleden

Ja dat heb ik ook , ik ben ook wel beetje bang voor reacties van anderen ma ...
Ja dat is ook zo. Wij wilden het ook heel graag, maar hadden wel gedacht dat het wel weer een half jaar zou duren. Maar dit keer in ronde 1 al raak 🥰 We hebben het mijn ouders van de week verteld. Maar de reactie van mijn ouders viel heel erg tegen helaas... 😒😅

één jaar geleden

Reactie op Chantaldv1996

Ja dat is ook zo. Wij wilden het ook heel graag, maar hadden wel gedacht da ...
Ik herken het me ouders zeiden ook en straks er maar even om denken zeker 😅🙈

één jaar geleden

Reactie op fraukje12

Ik herken het me ouders zeiden ook en straks er maar even om denken zeker � ...
Hier blijven ze zeggen dat het een ongelukje is, terwijl het echt gepland is 😒

één jaar geleden

Reactie op Chantaldv1996

Hier blijven ze zeggen dat het een ongelukje is, terwijl het echt gepland i ...
Ohja maar ik zeg altijd niks is een ongelukje 😊 want je bent er beide bij 😇

één jaar geleden

Reactie op Chantaldv1996

Ja dat is ook zo. Wij wilden het ook heel graag, maar hadden wel gedacht da ...
Wij zitten al 2/3 maand te twijfelen en dan vooral om het feit dat ik bang ben dat m'n zoontje dan niet meer de aandacht krijgt die hij verdient als er zo snel een tweede komt maar je weet inderdaad ook niet hoe lang het duurt , de vorige keer was ik gestopt met de pil en meteen zwanger maar het is niet gezegd dat dat nu weer zo is

één jaar geleden

Wij zitten al 2/3 maand te twijfelen en dan vooral om het feit dat ik bang ...
Wij dachten juist als er nu eentje bij komt snapt onze dochter er nog niet zo heel veel van en zal ze hopelijk ook niks te kort komen. Of het gevoel hebben iets te kort te komen. Ik was zelf 4 toen ik een broertje kreeg en ik weet dat ik dat verschrikkelijk vond, omdat je het toch allemaal wel mee krijgt op die leeftijd.

één jaar geleden

Reactie op Chantaldv1996

Wij dachten juist als er nu eentje bij komt snapt onze dochter er nog niet ...
Ja dat is misschien ook wel weer zo en ik lees vooral positieve dingen erover omdat ze ook leuk met elkaar opgroeien en de zelfde dingen leuk vinden. En je zit anders straks ook met de ik ben 2 en ik zeg nee haha dan heb je net een baby en de peuter pubertijd

één jaar geleden

Gelukkig niet zeg 🤣 Moet er nog niet aan denken.

één jaar geleden

20 weken zwanger momenteel 🤩 Vooral fijn dat er zo weinig leeftijdverschil gaat tussen zitten en ze zo snel samen gaan kunnen spelen. Ook liever direct alle slapeloze nachten en pampers erdoor dan gespreid. Maar alles heeft zijn voor en nadelen. Zit ook wel met het idee dat ik snel aandacht moet verdelen over twee in plaats van aan eentje. Ik scheel met mijn twee zussen ook steeds maar 15 maand en vond dat zó leuk!

één jaar geleden

We hebben nu al wel een tweede kinderwens! Maar nog niet zwanger 😬 misschien ligt het nog aan borstvoeding omdat de hormonen zich helemaal afwisselen 😅

één jaar geleden

Reactie op Rumii63

We hebben nu al wel een tweede kinderwens! Maar nog niet zwanger 😬 misschi ...
Ja wij willen ook wel graag alleen is ons zoontje dan 1,5 maand als de tweede wordt geboren. Ik ben bang dat hij te jong is dan voor een broertje of zusje omdat hij ook nog zoveel aandacht nodig heeft

één jaar geleden

Ik zou wel willen maar zie er tegen op om 9 maanden ziek te zijn met een kleintje.

één jaar geleden

Reactie op Ber22

Ik zou wel willen maar zie er tegen op om 9 maanden ziek te zijn met een kl ...
Oh snap ik heb je veel klachten gehad tijdens je zwangerschap? Ik dus helemaal niet heb me nog nooit zo goed gevoeld als toen ik zwanger was

één jaar geleden

Ik testte vanochtend positief en ben zo blij, maar heb natuurlijk ook wel gedachtes zoals hoe ga je ooit de aandacht verdelen en ons kindje was van de week ziek. Ja dan zag ik ook niet helemaal voor me hoe je dat ooit gaat doen, maar weetje. Voor de 1e had ik ook allerlei gedachtes en dat gaat ook goed zoals het gaat 😀

één jaar geleden

Nu niet! Maar vorige keer was ik ook na 4.5 mnd zwanger, ze schelen 2 jaar. Oudste 2 en jongste 10 mnd. Ik vond de reacties soms teleurstellend, maar als je gelijk zegt dat het gepland is, zijn ze vaak gelijk stil. Einde zwangerschap was erg zwaar.. Maar verder.. ik heb weinig minpunten! Oudste kent geen jaloezie. Ze gaan steeds meer samen spelen. Succes! Hoop dat het snel raak mag zijn.