58 Reacties
één jaar geleden
Het zakt hier gelukkig weer wat af na ruim 2 maanden. Als we haar naar bed brengen huilt ze heel even, maar als we beneden zijn is het alweer stil.
Eerder werd ze telkens elk uur wakker, nu vaak alleen als wij naar bed gaan. Dan is het even de speen weer in bed gooien en weglopen, met 5 minuten is het weer stil.
Ze slaapt nu gelukkig tot 5 uur/half 6 en daarna mag ze nog even bij ons liggen. Soms wil ze dan nog even slapen, maar soms ook niet.
Ze ligt graag op het kussen bij ons dus we hebben een peuterkussen gekocht waar ze doorheen kan ademenen aangezien ze nog wel vaak op haar buik ligt. Hopelijk scheelt dat ook nog weer iets. En 's nachts altijd een nachtlampje aan. Als ze bij ons dan nog even mag liggen vindt ze het fijn dan er dan ook een klein lampje aan is, want anders durft ze niet meer te slapen.
één jaar geleden
Reactie op NicoleS91
Het zakt hier gelukkig weer wat af na ruim 2 maanden. Als we haar naar bed ...
Oja alleen overdag slapen is momenteel wel drama. Maximaal een half uur en vaak ook helemaal niet. Gevolg: einde van de dag, rond 16.00 is het non stop huilen en hangen, niks meer mee te beginnen
één jaar geleden
Reactie op NicoleS91
Het zakt hier gelukkig weer wat af na ruim 2 maanden. Als we haar naar bed ...
Welk peuterkussen hebben jullie aangeschaft?
één jaar geleden
Reactie op Melanie Soraya
Welk peuterkussen hebben jullie aangeschaft?
Ze ligt er meer omheen nog haha maar eentje waar ze doorheen kunnen ademen. Wij hebben gewoon gegoogled op mijn eerste peuterkussen en kwamen uit bij het merk Sylvana bij de Wehkamp, maar je hebt er natuurlijk meerdere.
één jaar geleden
Hier is het ook nog steeds drama. Enige wanneer hij slaapt is in ons bed snachts. Heb van de week geprobeerd snachts steeds terug leggen in zn bedje als hij wakker werd maar eindstand had niemand de hele nacht geslapen. Dat werkt dus ook niet. Kies nu maar eieren voor mn geld door hem tussen ons in te laten zodra hij wakker wordt snachts. Hoop alleen wel dat hij voordat de baby geboren wordt(nu 30 weken) wel leert in zn eigen bedje slapen snachts. Overdag is geen probleem in zn bedje. Maar de nachten zijn echt drama als hij niet bij ons ligt. Dus ik volg even misschien komt hier de tip voorbij. 🫣
één jaar geleden
Reactie op xxjunex
Hier is het ook nog steeds drama. Enige wanneer hij slaapt is in ons bed sn ...
Hier precies hetzelfde
één jaar geleden
Het is hier eindelijk na 3 maanden over. Als we haar in bed leggen is ze gelijk stil, wordt niet meer om de haverklap wakker bijv als wij naar bed gaan etc en meestal slaapt ze tot half 7 door want dan wordt ze wakker van haar zusje. Vannacht werd ze wakker toen wij met haar zusje bezig waren dus toen wel bij ons in bed en lekker tot half 8 geslapen
één jaar geleden
Reactie op Sesame
Wij slapen al anderhalf jaar heel slecht, ons meisje heeft nog geen 10x doo ...
Hier ook, dacht echt dat wij de uitzondering waren. Toch ergens wel fijn om te lezen dat meerdere mensen dit hebben want je gaat je op een gegeven moment ook afvragen of er niet iets anders aan de hand kan zijn.
één jaar geleden
Reactie op Miepje1
Hier ook, dacht echt dat wij de uitzondering waren. Toch ergens wel fijn om ...
Ja herkenning is erg fijn, zeker als je om je heen alleen maar verhalen hoort over doorslapende kinderen.
Naast de nachten zijn nu ook de avonden drama. Ons enige rustmoment van de dag is nu ook weg en ik ben compleet op.
één jaar geleden
Hier wekenlang tot middernacht beneden gezeten.
Nu ook op tijd naar bed en ze slaapt om 22.00 uur of iets later. In slaap vallen duur vaak lang. Boekjes lezen en lichten uit doen, ik blijf er wel bij zitten... anders drama
één jaar geleden
Reactie op Anne-Wil36
Hier wekenlang tot middernacht beneden gezeten.
Nu ook op tijd naar bed en ...
Overdag leg ik haar niet in bed, tenzij ze heel moe is. Vaak om 21.00 uur naar boven met boekjes en flesje
één jaar geleden
Reactie op Anne-Wil36
Overdag leg ik haar niet in bed, tenzij ze heel moe is. Vaak om 21.00 uur n ...
Is ze miet gewoon oververmoeid? Ze kunnen ook te moe zijn om in slaap te vallen. Een kindje van deze leeftijd heeft meestal echt nog wel een dutje overdag nodig
één jaar geleden
Reactie op rianne123456
Is ze miet gewoon oververmoeid? Ze kunnen ook te moe zijn om in slaap te va ...
Ze slaap in de wagen of doet een dutje in de auto... anders valt ze tijdens het eten in slaap. Hoewel ze gisteren zonder dutje om 20.45 uur in bed lag en 12 uur heeft geslapen :)