Ik weet even niet meer wat ik moet doen. Zie zo op tegen de nachten. Onze zoon slaapt al twee weken erg slecht. Althans vanaf 5 uur is hij klaar wakker maar wel erg histrisch en moe. We krijgen hem niet meer in slaap… wiegen helpt even totdat we hem weer terugleggen. Flesje melk ook niet , alleen speen en knuffel geven en weggaan ook niet. We hebben hem nog nooit bij ons in bed gehad en dat willen we ook echt niet. Denk ook niet dat hij daar stil ligt. We zitten elke ochtend vanaf 5 uur beneden. Vanochtend was hij zo histrisch , hij wilde niks en alleen maar bonken met zijn benen en hoofd. Ik ben maar door wanhoop om 630 gaan wandelen. Gelukkig was het droog. Toen werd hij wat rustiger. Ik heb elke avond zo’n angst voor de nacht die komen gaat. Herkennen jullie dit? Ik slaap zelf heel licht en moet ook tussendoor plassen. Dat vind ik al heel spannend en doe zo stil als mogelijk. Mijn vriend slaapt heel diep en wordt pas Wallet als hij huilt. Ik ben gebroken. Ik slaap overdag wel wat maar nog de angst voor wat komen gaat zorgt ook voor slechte nachten. Ik ben ook nog eens 23 weken zwanger van de 2e. Dus dat helpt ook niet mee :(