13 Reacties
één jaar geleden
Hier precies hetzelfde! Soms proberen we hem slapend in bed te leggen (zelf in slaap vallen lukt hem al weken niet meer) maar zodra zijn lichaam het matras raakt is hij wakker. Wij zijn ook een beetje radeloos, afgelopen nacht werd hij ook weer hysterisch wakker en zijn we uren bezig geweest om hem weer te laten slapen. Hopelijk een fase 🤷🏻♀️
één jaar geleden
Reactie op Suus-1993
Hier precies hetzelfde! Soms proberen we hem slapend in bed te leggen (zelf ...
Als mijn dochter niet kan slapen, valt ze bij ons in slaap. Voordat we haar in haar eigen bedje leggen, tellen we 200 ademhalingen van haar (slapend) want na zoveel ademhalingen weten we dat ze diep genoeg slaapt om niet gestoord te worden door het in bed leggen. Misschien kun je zoiets proberen?
één jaar geleden
Omdat onze zoon de hele boel op stelten zette snachts omdat hij alleen maar wilde staan en lopen in zijn bed, slaapt die nu al een tijdje in de bak van de kinder wagen waarin we hem ook vast kunnen leggen. Hij wordt er zelf erg rustig van en slaapt heerlijk, en wij ook.
Soms oefenen we dat hij normaal in zijn bed ligt, maar dan wordt die tpch meteen weer druk hoe moe die ook is. CB zegt ook als dit momenteel voor hem helpt om aan voldoende rust te komen is het prima, zolang we maar blijven oefenen hem in bed te krijgen. En als dat een tijdje nodig heeft dan is dat zo.
Zodra we hem in de bak leggen en vast gespen, hij is binnen 10 minuten knock out en ligt dan rustig (te praten en zingen) totdat die in slaap valt.
één jaar geleden
Ik ga naast het bedje zitten met mijn hand op haar buik/borst en iedere keer zodra ze wil rollen/omhoogkomen duw ik haar terug en dan erbij blijven zitten tot ze slaapt
één jaar geleden
Onze dochter heeft dit een maand gedaan. Wij hebben nu een slaaptunnel gekocht van Mijnders Atelier (niet duur) daardoor doet ze dit wel een stuk minder. Ze kan er als nog bovenuit kruipen maar ligt er wat strakker onder. Ik ben er zelf tegen om haar echt vast te binden of iets dergelijks want ze houdt gewoon van bewegen en wil haar hier niet in tegenhouden dit lijkt mij niet de bedoeling.