8 Reacties
10 maanden geleden
Mijn zoontje was ook om de twee weken ziek met hoge koorts. Steeds een beetje zitten pushen bij de huisarts en bleek steeds een oorontsteking te zijn. Nu sinds vorig jaar buisjes en is pas 2 keer echt ziek geweest.
Als mama voel jij het het beste aan, vertrouw echt op je gevoel! Wanneer ik nu twijfel over iets bel ik gewoon de huisarts, soms beter 1 keer te veel erheen voor de zekerheid. Plus elke keer dat je erheen gaat kunnen ze het registreren en dat heeft ons geholpen uiteindelijk de buisjes te krijgen omdat de huisarts zo vaak een oorontsteking ontdekte.
Veel sterkte, hopelijk gaat het snel beter met je kleine ventje!
10 maanden geleden
Reactie op NoahOlivia
Mijn zoontje was ook om de twee weken ziek met hoge koorts. Steeds een bee ...
Ja, vanavond even binnengelopen toen hij sliep. Zn oorschelpen zijn vuurrood en hij wordt meteen onrustig als ik aan zijn oren kom. Dus verwacht inderdaad ook dat daar een ontsteking zit. Ga morgenvroeg meteen bellen. Hij slaapt nu lekker. 馃挋
10 maanden geleden
Je bent echt niet de enige. Bij mij en mijn partner is het ook zo. We zijn gewoon heel alert als het gaat om gezondheid. Niet twijfelen aan jezelf. Want wellicht ontdek je hierdoor alles ook sneller, mocht het toch zo zijn dat er iets ergers aan de hand is en dan ben je er door je oplettendheid sneller bij.
Zo鈥檔 schattig mannetje 馃挄
MOD
10 maanden geleden
Hier ook een ventje die heel vaak ziek is. Hij kan bijna niet ademen in de nacht als het weer zover is. Na de zoveelste keer bij de HAP zeiden ze dat ze pas iets doen als het meer dan 8x in 1 seizoen is en dus gaan bijhouden. Ondertussen zijn begin dit jaar alle amandelen er uit gehaald, maar het bleef doorgaan en nu dus door verwijzing naar kinderarts. Want ze zien wel echt dat er iets aan de hand is. Je kent je kindje zelf het beste en het handigste is alles noteren