10 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij geen reden tot zorg! Ik merk zelf ook dat kwaaltjes op en af gaan en dat maakt me soms ook onzeker maar het lijkt er allemaal bij te horen. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

3 jaar geleden

Hoi, ook ik heb MS en ben nu ook 6 weken zwanger van de eerste. Ik heb wel last van zwangerschapskwaaltjes, vooral erg misselijk. MS technisch gaat het gelukkig prima.

2 jaar geleden

Hoe gaat het met jullie?

2 jaar geleden

Reactie op -veer-

Hoe gaat het met jullie?
Ik ben inmiddels 24 weken en ik voel me super! Hoe is het met jou?

2 jaar geleden

Reactie op NaD'aa

Ik ben inmiddels 24 weken en ik voel me super! Hoe is het met jou?
Ik ben bijna 24 weken, wat zwangerschapskwaaltjes (maagzuur, soms rugpijn) maar MS technisch gaat het goed.

2 jaar geleden

Reactie op -veer-

Ik ben bijna 24 weken, wat zwangerschapskwaaltjes (maagzuur, soms rugpijn) ...
Aahja fijn dat het zo goed gaat ook met de MS. Een hele fijne zwangerschap gewenst.

2 jaar geleden

Hallo mama's, hoe is het bij jullie gegaan? Mijn bevalling ging heel goed en vlot, zoals we gehoopt, maar niet verwacht hadden. Onze dochter is een heerlijk meisje.🥰 Ongeveer 11 weken na de bevalling kreeg ik weer meer klachten. Snel borstvoeding afbouwen en vandaag weer herstart met Ocrelizumab infuzen.

één jaar geleden

Reactie op -veer-

Hallo mama's, hoe is het bij jullie gegaan? Mijn bevalling ging heel goed ...
Heel slordig, maar zie net pas jouw berichtje.. Ik heb ook een super vlotte bevalling gehad. Half uurtje bezig geweest en na de bevalling voelde ik me als herboren en voel me nog steeds zo goed. Helaas geen borstvoeding kunnen geven ivm met snel opstarten medicatie. (Advies neuroloog) Mijn dochtertje, inmiddels 10 maanden, doet het goed. Hoe voel jij je nu?

één jaar geleden

Reactie op NaD'aa

Heel slordig, maar zie net pas jouw berichtje.. Ik heb ook een super vlot ...
Ik heb 3 maanden borstvoeding gegeven, daarna medicatie weer opgestart. Helaas nu veel bijwerkingen van de medicatie, dus overweeg switch. Was het voor jou eerste lindje? Overweeg je een tweede?

één jaar geleden

Reactie op -veer-

Ik heb 3 maanden borstvoeding gegeven, daarna medicatie weer opgestart. Hel ...
Lindje moet kindje zijn