19 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb deze; Bekijk Ella® Zwangerschapskussen XXL C-vorm - Voedingskussen - Zijslaapkussen - Lichaamskussen - Body Pillow - Afneembare Minky Fleece Hoes - 150x70cm - Grijs op: https://www.bol.com/nl/p/ella-zwangerschapskussen-xxl-c-vorm-voedingskussen-zijslaapkussen-lichaamskussen-body-pillow-afneembare-minky-fleece-hoes-150x70cm-grijs/9200000130211686?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Vind ‘m heel fijn. Lekker groot en goed te vormen.

4 jaar geleden

Ik heb gewoon die van de Hema, heel erg fijn, gebruik hem al vanaf het begin van mijn zwangerschap

4 jaar geleden

Ik heb die van de Hema. Mooi formaat. Niet te enorm. En lekker Licht.

4 jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Ik heb deze; Bekijk Ella® Zwangerschapskussen XXL C-vorm - Voedingskussen ...
Ik zou ook zeggen deze!! Vind hem heerlijk heb al een paar keer problemen gehad met heupen en buik en dan ben ik zo blij dat ik dit kussen heb. Succes!

4 jaar geleden

Ik gebruik al een tijd de doomoo buddy. Zou geen nacht meer zonder kunnen. Heb vanaf week 10 al veel pijnklachten en helpt mij echt.

4 jaar geleden

Ik heb de J-vorm van Lithello, ben er heel blij mee. Hij is niet zo immens als een u-vorm, maar wel lekker stevig. Ik kan hem gewoon met me meerollen als ik me omdraai in bed.

4 jaar geleden

Ik heb een litollo xxl u-vorm, vind hem heeeeerrlijk! Lekker in een nestje liggen en een rol tussen mijn benen. Heb (nog?) geen klachten verder dus gebruik hem pas sinds mijn vriend voor een aantal weken weg is😁 vind het anders niet zo gezellig

4 jaar geleden

Ik gebruik deze al een aantal weken en ik slaap heeeeeerlijk!! Ik zou er eigenlijk het liefste altijd mee slapen, maar ja... dat is ook niet zo gezellig voor manlief 🤭🤣 https://www.bol.com/nl/p/litollo-zwangerschapskussen-xxl-voedingskussen-lichaamskussen-body-pillow-280cm-grijs-met-gratis-extra-afneembare-hoes/9300000041555647?referrer=socialshare_pdp_androidapp

4 jaar geleden

Vorige zwangerschap een dure doomoo gekocht. Wat een teleurstelling. Na enkele weken voeden moest ik hem al knopen om de vulling op z'n plek te houden. Ga nu voor een totaal ander voedingskussen. Ik denk eraan om de kip te kopen van la millou.

4 jaar geleden

Doomoo buddy 🙌🏽😍

4 jaar geleden

Ik heb ook al weken de Litollo xxl u vorm 🙏🏻 wat een hemelsding is dat! Heerlijk in m'n fort zoals m'n man dat ding noemt 😂😂 op vakantie had ik hem echt enorm gemist 😅

4 jaar geleden

Dit weekend heb ik er 1 bij de action gescoord voor maar 12€ 😁. Niet supergroot en voor mij hard genoeg. Ik slaap er al een paar nachten erg goed mee. Ze hadden 4 kleurtjes, ik heb de licht groene met witte sterren. Dat is een wasbare hoes 👌🏻

4 jaar geleden

Ik heb een Litolo J-vorm. Heel tevreden!

4 jaar geleden

Dit weekend heb ik er 1 bij de action gescoord voor maar 12€ 😁. Niet super ...
Deze heb ik ook aangeschaft, dan in het roze💗

4 jaar geleden

Super tevreden over de kussens van doomoo, zowel in c-vorm als rechte vorm!

4 jaar geleden

Ik heb het zwangerschapskussen van de Hema. Ik ben hier super tevreden over want heb ook een Livio (In J vorm) gekregen, maar deze is veel dikker en een stuk korter en vind ik dus minder goed.