7 Reacties

één jaar geleden

Wij doen ook iedere week ouder kind zwemmen, 9:30-10:00. Wij houden hem dan wakker en gaat hij na het zwemmen naar bed. Na het zwemmen is hij erg moe, dus een slaapje overslaan heeft bij ons geen zin.

één jaar geleden

Ik ga gewoon vrij zwemmen met onze zoon. Na zijn slaapje gaan we dan weg. Het baby zwemmen is ook onder zijn slaap tijd.

één jaar geleden

Toen hij jonger was sliep hij in de auto op de heen en terugweg en op de terugweg bleef ik in de auto zitten tot hij wakker werd. Nu slaapt hij nog maar half uur in de ochtend en lang middagslaapje en sta ik half 7 op zodat hij van 9 tot half 10 zn slaapje kan doen. Als dat niet lukt dan maar na het zwemmen. Veel moeders gaan ook gelijk uit het zwembad om kind snel te laten slapen en zijn vaak al eerder bij het zwemmen om toch niet maar 20 minuutjes daar te zijn.

één jaar geleden

Ik volg even mee… vindt het sowieso lastig om dan dingen te plannen tijdens haar slaapje. Ik doe dit eigenlijk dan ook niet, in de auto slaapt ze ook niet of wandelwagen dus al vrij lastig. Ik plan nu dan vaak alles na haar slaapje. Ze doef nu nog 2 slaapjes

één jaar geleden

Wij zwemmen al vanaf dat ze 3 maanden is en normaal gaat ze 09:15 naar bed maar op zaterdag is de zwemles 09:30 gewoon wakker gehouden en na zwemles meteen naar bed nooit problemen mee gehad

één jaar geleden

Ik deed dat met mijn zoontje ook, dan ging hij die ene keer nadien slapen in de kinderwagen

één jaar geleden

Wij lopen hier ook tegenaan en gaan vrij zwemmen met onze dochter :)