29 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou kopen waar je jezelf het fijnste bij voelt, maar ik zou niet gigantisch veel kopen. Mijn nicht kocht alles van pampers en Zwitsal. Blijkt de kleine alleen maar tegen de luiers van de Kruidvat te kunnen en doekjes van de Etos 😅 dus hoe duur of goedkoop maakt niet uit. Als de kleine er maar tegen kan, maar dat weet je pas als die kleine uk zich gemeld heeft 🙈 Ik zelf ga voor Etos luiers. Maar ik heb 4 pakken luiers gekocht. En dan kijk ik dan wel of het bevalt. Zo niet ben je zo over gestapt en heb je niet te veel in huis.

3 jaar geleden

We were advised by the kraamzorg to buy cheap diapers from Kruidvat. I bought billendoekjes from Pampers and Naif, just to see which ones are best, but we got the diapers from Kruidvat.

3 jaar geleden

Ik heb billendoekjes van zwitsal (de paarse) heb 2 boxen cadeau gekregen en bij me eerste eigenlijk ook altijd gebruikt. Moet wel zeggen dat ik zelf die van pampers wat stugger vind met het schoonmaken van de billen dus denk dat ik nu ook gewoon weer bij zwitsal blijf

3 jaar geleden

Wij hebben voor onze dochter de doekjes van de etos, maar wat hier al gezegd wordt, het kan zomaar zijn dat je baby er niet tegen kan dus zou van vanalles 1 pakje kopen. Luiers hebben we van pampers, op een of andere manier kreeg ons dochtertje het altijd voor elkaar om met andere merken heel erg snel door te lekken. En voor alle doekjes en luiers geldt wel, hou de aanbiedingen goed in de gaten, dat scheelt je al snel meer dan 50%...

3 jaar geleden

Hier Etos luiers, pampers passen mijn dochter niet goed. Dus ga ik bij deze ook weer proberen. Doekjes vind ik het fijnst van de Kruidvat, de rest is of heel duur, of heel nat

3 jaar geleden

Hier de huggies water wipes en zijn wat zachtere doekjes dan andere billen doekjes. Onze dochter is geel gevoelig voor parfum in de doekjes. Maar zou gewoon kijken wat straks bij jou kleine past je merk het snel genoeg als het niet fijn is.

3 jaar geleden

Niet ieder kindje past iedere luier even goed. Ik zou gewoon beginnen met 1 pak van iets en aan de hand daarvan zoeken naar het merk dat het beste zit. Kruidvat zat bij mijn dochter prima, maar nu een periode gehad dat pampers beter zat 🤷‍♀️ sla pas wat in wanneer je weet welke het beste past 😉

3 jaar geleden

Wat doekjes betreft, ik vond huggies doekjes erg stug dus die raad ik af. Pampers is wat wij gebruiken nu maar merk dat de sensitive fijner is vooral wanneer de kleine last krijg van luieruitslag. Mn dochter schreeuwde wanneer ik de groene van pampers gebruikte in de periode met luieruitslag. Beste zonder parfum voor de eerste weken want het huidje is zo teer

3 jaar geleden

Wij gebruiken altijd de billendoekjes van zwitsal. Luiers ben ik bij de 1e begonnen met pampers en kruidvat. Kruidvat vonden wij altijd snel stinken en lekte door. Uiteindelijk zijn we nu al jaren fan van de luiers van de etos! Pampers blijft ook goed

3 jaar geleden

Wij zijn niet tevreden over de luiers van Zwitsal. Mijn dochter zat na het dragen van zo’n luier onder de uitslag . En mijn nichtje had er ook last van . Ook lekken ze snel door. Billendoekjes van Zwitsal bevallen daar in tegen wel goed. Wij kopen nu altijd de beregoed luiers van de AH die bevallen goed. Ook het Kruidvat huismerk bevalt ons prima.

3 jaar geleden

Wij hebben Zwitsal extra sensitive. Vind m heerlijk ruiken, werkt goed , m'n zoontje van 2 heeft er altijd goed op gereageerd

3 jaar geleden

Er is heel vaak 1+1 gratis , koop t alleen dan, twee van die grote dozen

3 jaar geleden

Bij mijn zoontje nu pamper luiers. Eerst kruidvat gehad maar daar lekte hij doorheen. Nu lekt hij sinds kort s nachts ook door de pampers heen dus toch maar weer even op zoek. Van de Etos luiers hoor ik ook goede verhalen. Wij gebruikten Neutral billendoekjes maar die waren best droog. Overgestapt naar Huggies en die vinden we fijn en goedkoop 😊

3 jaar geleden

Nog een tip, zorg dat je proefpakketjes aan vraagt hier en daar 😉 kan je ze uitproberen voordat je ze koopt. Vorig jaar van de kruidvat een proef pakketje gehad en die zaten dus prima. In van die gratis babyboxen van ouders van nu enzo zit vaak ook een sample. Mn moeder had het proefpakketje van de kruidvat geregeld toen, volgens mij had ze die in de winkel gewoon gekregen zaten iets van 7 luiers in om te proberen.

3 jaar geleden

Ik heb doekjes van zowel Zwitsal als Pampers gehaald. Wij hebben gekozen voor luiers van de Etos, veel goede verhalen over gehoord 😊

3 jaar geleden

Ik heb pampers, lekkere aanbieding bij Bol.com gekocht toen 👌🏻 en billendoekjes heb ik zelf gekocht van Naïf, puur omdat ik het een fijn merk vind en verder heb ik allemaal van die proef verpakkingen uit alle boxen. Denk dat ik daar wel ff mee vooruit kan 😊

3 jaar geleden

Doekjes en pampers beide van het merk Pampers , doekjes aqua pure

3 jaar geleden

Heb eerst lange tijd de billendoekjes pampers sensitive gebruikt, die hadden toen nog een fijn dekseltje dat je goed kon afsluiten. Inmiddels overgestapt op de billendoekjes van de kruidvat, de lotion variant (paarse doos). Maatje 1 en 2 heeft dochterlief altijd pampers aangehad vanaf maatje 3 de woezel en pip luiers van de etos. Nu drinkt ze veel en gebruik ik voor de nacht weer de pampers, overdag kom ik ook nog wel uit met de woezel en pip maar als deze op zijn ga ik compleet over naar de pampers voor haar! Voor de kleine meid, dus ook de kruidvat billendoekjes en heb pampers in maat 1 en 2 in huis.

3 jaar geleden

Reactie op Mama van Noé

Heb eerst lange tijd de billendoekjes pampers sensitive gebruikt, die hadde ...
Ohja, is echt een kwestie van hoe de luiers zitten bij je kindje. De kruidvat luiers en etos eigen merk luiers vind ik 3x niks. Lekt snel door en vond het ook raar aanvoelen haha. Kortom zoveel mensen, zoveel wensen.

3 jaar geleden

Ik heb billendoekjes van waterwipes. En 2 kleine pakjes luiers van pampers (gekregen in een box) en de rest van kruidvat.