7 Reacties

21 dagen geleden

Ben hier ook benieuwd naar, ik lees mee!

21 dagen geleden

Wij hebben ook jungle thema. We vieren het in de tuin ( hopelijk mooi weer). Ik heb een springkussen gehuurd voor de kinderen. En een ballenbad voor de babies. Versiering backdrop komt vooral van temu. Ik heb via canva een video uitnodiging gemaakt met als thema jungle en een lijstje wat ze eventueel kunnen kopen. Er is taart, er is aan eten gedacht. En we doen ook cakesmash op voorhand.

20 dagen geleden

Decoratie hier zijn de vlaggetjes en slingers die we al hebben, aangevuld met wat ballonnen. Voor de rest taart en hapjes, maar niet anders dan op andere verjaardagen. Traktatie achteraf doen we niet, vind ik bij anderen ook onnodig (De 100ste bellenblass, woehoee). Qua verjaardag dus niets 'bijzonders', vooral fijn samenzijn;)

19 dagen geleden

Wij hebben een thema gepakt, oceaan. Hebben de cakesmash al gedaan en van die fotos de uitnodigingen. Versiering qua ballonnen gebruiken we die van de cakesmash opnieuw. We nodigen wat familie uit en hebben een oceaan taart besteld. Verder op de opvang ook in dat thema trakteren. Zo "uitgebreid" ook bij de oudste zn eerste verjaardag gedaan, daarna alleen nog veel werk in traktaties gestoken

19 dagen geleden

Mandarijnen worden nemo visjes, een badspeeltje en sleutelhanger

19 dagen geleden

Ik heb slingers en ballonnen in pastelkleur, nijntje pastelslingers. Ik bak zelf een nijntje taart (naja ik doe een poging tot) voor haar als soort cakesmash. Verder koop ik gewoon een taart en wat lekkers voor de gasten (we houden het klein) en voor de 2 kindjes die komen haal ik wat lekkers. Ze zal er zelf niet superveel van meekrijgen dus ga het niet te gek maken.

19 dagen geleden

Van de AliExpress! Je kan alles in dit thema kopen