3 Reacties

6 maanden geleden

Bij ons net zo! Dus ik volg even. Beetje extra melk helpt hier wel, we geven hem een flesje in zijn bed en gaan dan weg.

6 maanden geleden

Mijn zoontje wordt eind deze maand 1 en wij hebben hetzelfde de afgelopen 2/2.5 week. Waar ik voorheen 20 min nodig had hem in slaap te krijgen, ligt hij nu 1.5 uur later nog steeds te keten ondanks dat hij duidelijk laat zien moe te zijn

6 maanden geleden

Zeer, zeer herkenbaar! Voordien viel mijn zoontje in slaap tijdens het voeden en dan konden we hem zonder problemen in zijn bedje liggen. Maar wat een DRAMA is het nu. Vandaag geprobeerd: eerst flesje, dan in bed en direct huilen dus afgeleid met een verhaaltje (heeft goed geholpen!), dan rustig er naast blijven zitten en dan heeft hij zelf een spelletje geïnitieerd (tutje laten vallen en ik moest dit oprapen, ik legde het telkens aan het ander eind van het bed zodat hij heen en weer moest kruipen waar hij extra moed van werd). Dit bleeeeef maar duren, uiteindelijk toch moe geworden. Eerst terug wenen van vermoeidheid, erbij gebleven en gekalmeerd. Uiteindelijk in slaap. Dat heeft ons met twee anderhalf uur gekost 🤯 Pffff. Maar in slaap laten huilen, daar voel ik me zo slecht bij dus het zal zo dan wel moeten?