6 Reacties

7 maanden geleden

Slaapregressie + einde/begin sprong + waarschijnlijk iets van een ontwikkeling (tanden, kruipen, tot zit komen, lopen oid). Belangrijk is toch om hetzelfde ritme aan te houden, omdat dit gedrag slechts een fase is. Dit is wat mij verteld werd door het CB. Mocht je het echt willen veranderen, dan is dit het moment omdat er nu geen strakke lijn in zit. Keuze is dus aan jullie. Succes 🙏🏽

7 maanden geleden

Reactie op Annaa90

Slaapregressie + einde/begin sprong + waarschijnlijk iets van een ontwikkel ...
Tot zit komen is idd compleet nieuw haha, dit weekend voor het eerst gezien. Verder vooral tijgeren, (kruipen vindt hij nog te langzaam gaan haha), optrekken, overal tegenaan willen staan en het liefst aan beide handen bij ons stapjes zetten. Dus idd er gebeurd wel het eea… Misschien toch al wat eerder in de regressie van 12mnd

7 maanden geleden

Geen advies, maar om aan te geven dat wij met hetzelfde zitten. Misschien hoort er dus bij? Ons kleintje was namelijk altijd heel regelmatig in haar slaaptijden en viel overdag binnen een kwartier in slaap, maar dat duurt nu bijna een uur!

7 maanden geleden

Reactie op Zwaan_

Geen advies, maar om aan te geven dat wij met hetzelfde zitten. Misschien h ...
Hier ook idd! Herkenbaar! Dan zal het er idd bijhoren

7 maanden geleden

Inmiddels is het weer hersteld hier. Ik heb de dutjes een halfuur vervroegd, misschien heeft dat geholpen. Maar er zijn ook 4 tandjes door aan de bovenkant, dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben gehad.

6 maanden geleden

Reactie op Zwaan_

Inmiddels is het weer hersteld hier. Ik heb de dutjes een halfuur vervroegd ...
Hier ging gister ook weer goed. Wij hebben de ochtend ingekort, waardoor de middag weer langer werd. Hopelijk houdt hij dat zo vol 🤞🏼