13 Reacties
7 maanden geleden
Yes, merk hier ook meer chagrijn, meer slaapbehoefte maar heel moeilijk in slaap komen (vooral ‘s avonds duurt het ineens 2 uur), minder eten maar meer flesvoeding drinken en eenkennig.
7 maanden geleden
Hier ook! Ik wilde net een topic plaatsen. Hij is erg vrolijk overdag, wel aanhankelijk. Eet nog normaal maar de rest herken ik allemaal. Hij is plots veel vroeger wakker. Zijn ochtenddutje ging eerst altijd zeeer gemakkelijk en nu lastiger, soms zelfs helpen met slapen. Hij gaat in de middag om 13 uur naar bed en sliep altijd vrij snel, maar nu duurt het 3 kwartier voordat hij uberhaupt slaapt. Trekt zich op en kijkt de hele tijd boven zijn bedrand uit. Slaapt dan ook maar ruim een uur, eerst 2 uur. Wij dachten heh is hij dan niet moe? En moeten we de ochtend misschien inkorten? Maar daarna dachten we; is hij niet oververmoeid? Alleen dat merken we dus amper. Een oververmoeide baby jengelt en zeurt; dat doet hij niet. Hebben nog aan de zomertijd gedacht maar dan kan ik het vroeg wakker worden niet goed verklaren. ‘s Avonds huilt hij soms heel erg als hij in bedje ligt en zit hij rechtop te krijsen. Dan pak ik hem op, zweet hij bijna ervan en valt eigenlijk direct in slaap zodra ik hem oppak. Dat lijkt dus soort verlatingsangst.. Wij weten het ook echt niet haha. Ga er vanuit dat het wel overwaait..
7 maanden geleden
Reactie op fietje27
Oh ja en hij laat wel signalen van vermoeidheid zien dus we denken telkens; ...
Hahaha hier ook zo frustrerend he!!
7 maanden geleden
Reactie op Evavd
Het lucht ergens een beetje op om te lezen dat ik niet de enige ben. Vooral ...
Deze baby 🥰🥰🥰