32 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Loa18
Same!!! Eten jullie kindjes nu ook veel minder goed als voorheen?
Jaaaa hier wordt alles geweigerd. Gelukkig nog wel een fles ochtend en avond. Maar ging enorm twijfelen of er medisch niet wat aan de hand was.
Gelukkig niet ( laten checken)
Slapen en inslapen is ook al weken een drama. Snachts ook. Zeer weinig slaap hierdoor.
Echt niet leuk mee en zeeeeer vermoeiend.
Duurt lang 😫
Mochten er nog tips zijn, dan hoor ik ze graag
5 maanden geleden
Hier is het tegenwoordig het middagslaapje echt draaaaama. Duurt soms 45 minuten voordat ze slaapt. En daardoor soms pas om 16 wakker. Leggen we haar tussen 19-19.30 weer op bed maar ligt ze weer te brabbelen tot 20 uur dus houdt dan denk ik zelf de 2-3-4 regel aan (‘s avonds dan🤦🏼♀️😂). Ze slaapt ‘s ochtends nog een uur wat prima gaat. Maar denk dat ik die eens ga inkorten naar 30 minuten. Misschien wil ze dan ‘s middags beter slapen🤷🏼♀️
5 maanden geleden
Sinds 2 dagen hier ook een slaapregressie.. middagslaapje van maar 30 min en dan wordt hij krijsend wakker! Niet stil te krijgen wat we ook doen. Speelgoed, naar buiten kijken, koekje etc. Duurt dan ongeveer 20 dat hij echt gilt en overstrekt. ‘‘s avonds ook onrustig, vaak zitten als hij wakker wordt en ook wat zeuren/huilen. Maar tot nu toe hebben we er nog niet heen gehoeven ‘s nachts, dus hoop dat dat zo blijft 🙏🏻
5 maanden geleden
Hiero ook bij het wakker worden heel erg huilen, en ook lang. Normaal is hij vrijwel direct stil als hij huilt en we komen bij hem, maar nu door dolle heen... Zo zielig en ik kan daar slecht tegen, kan daar zelf ook emo van worden :(
5 maanden geleden
Hier echt krijsen als hij alleen al doorheeft dat ik z’n slaapkamer donker ga maken en savonds echt 60+ minuten bezig met inslapen. Ochtend dutje word al 2 dagen geweigerd en middag dutje kost ook mega veel moeite…
5 maanden geleden
Hier ook twee dutjes overdag van maar een half uur en wat je allemaal moet doen om hem in slaap te krijgen.. ik lijk wel gek dat ik na een jaar hem nog steeds moet wiegen🙄 hij slaapt zo moeilijk/niet in en in de avond 1/1,5 uur erover doen om in slaap te vallen. Wij ook van doorslapen weer terug naar wakker worden en ook dan niet inslapen. Ik word gek.
5 maanden geleden
Ben ook aan het afsterven hier 35 weken zwanger en elke avond een ramp, knuffel uit bed gooien krijsen en schreeuwen terwijl hij voor zijn 1e verjaardag echt een voorbeeld baby was.
Ik hou me aan alles, geen schermtijd, geen tot weinig suiker, met hem spelen etc, White noise blabla niks helpt.
Nu wilde die gisteren HELMAAL niet slapen dus geen dutje en niet in de avond. Ik heb vgm de hele dag op het luchtbed gelegen in zijn kamer. Uit eindelijk sliep hij rond 23.00 🥲🥲 en dan denk je oh hij slaapt goed in nu; word meneer snachts wakker rond 03.00.
Help