31 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op WNDYx
Hier ook inmiddels 3 tanden in 3 weken tijd en nummer 4 is onderweg 🤣 poet ...
Hahaha o jee 😂 succes!
3 maanden geleden
Reactie op Makelo
Hier juist al veel tanden. Is nu bijna 15 mnd en heeft alleen de 4 achterst ...
Zelfde hier 😅
3 maanden geleden
Reactie op WNDYx
Haha bedankt! Hij accepteert het nog omdat het iets nieuws is en spannend. ...
Wij hebben intussen deze, heeft een led lampje, dan zie je iets beter wat je doet in t mondje, zeker verder achterin wel makkelijk haha 😂
https://www.bol.com/nl/nl/p/luvion-250s-sonische-elektrische-tandenborstel-voor-baby-en-peuter-0-t-m-4-jaar-met-timer/9300000042907326/?Referrer=ADVNLGOO002028-S--9300000042907326&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmNNrlTwTtUQ_8rZenB2QbEmN&gclid=EAIaIQobChMI14vK-Mb0hwMVFFiRBR2NogmlEAQYAiABEgJOZvD_BwE
3 maanden geleden
Reactie op fredkroket123
Aan de positieve kant, scheelt het ook dat je nog geen tandenpoets drama he ...
Dit. Bij ons thuis is het ook geen feestje om tanden te poetsen. Hier vraag ik me af of de volgorde wel normaal is.. zoontje heeft twee ondertandjes, vier boventandjes, krijgt nu boven twee kiezen, maar onder dus nog geen zicht op de andere snijtanden...
3 maanden geleden
Reactie op MMHB
Dit. Bij ons thuis is het ook geen feestje om tanden te poetsen. Hier vraa ...
Hier precies hetzelfde! Hij slaapt opeens slecht. In de ochtend om 05:00 wordt hij jammerend wakker. Probeert te slapen maar lukt niet.. jengelt dan de hele tijd om de 10 min. totdat wij hem eruit halen om de dag te starten. Vanmiddag huilde hij al na 40min uit zijn slaapje. Wij dachten dat het de overgang naar 1 dutje was maar toen ontdekte ik boven doorkomende kies. Idd precies de volgorde zoals jij schetst. Slaapt jouw kleine dan ook slechter?
3 maanden geleden
Nou nou eerste donkere plekje/streepje is voelbaar en zichtbaar. Net 15 maanden🙈