3 Reacties

één maand geleden

Jahoor, hier kan mijn zoon echt woest worden en ook met dingen gooien. Hoort erbij, ze krijgen steeds meer emoties. Wij laten hem altijd heel even uitrazen en proberen dat uitleg te geven waarom iets niet mag en erkenning geven dat het soms vervelend is. In ieder geval zelf rustig blijven want iets anders maakt het erger.

één maand geleden

Hier precies hetzelfde, opeens driftbuien die hij nooit gehad had. Als hij zijn zin niet kreeg, gooide hij zich direct op de grond. Het lijkt nu gelukkig alweer iets minder te worden maar af en toe krijst hij nog steeds super hard. Ik ga ervan uit dat het erbij hoort maar het maakt me soms wel onzeker.

één maand geleden

Hier bijt ze heel hard op haar tanden, 1 tandje is echt al afgesleten. Flink wat krassen in het ledikant van het bijten ook. Heel hard in haar handen klappen en krijsen inderdaad. Ik bevestig richting haar dat het inderdaad niet leuk is en niet fijn is, wat er dan ook is. En dan probeer ik haar af te leiden. Negeren doe ik ook niet meer, omdat ze gewoon harder en agressiever werd erdoor (zeker met die tanden, oh wat klinkt dat eng!).