16 Reacties

2 maanden geleden

Dat krijsen met in slaap komen herken ik niet. Onze kleine is nu ook 14 mnd, heeft wel dat hij ineens weer eind avond (rond 22u/23u) wakker wordt en in de nacht nog een keer. Voorheen sliep ie zo goed als door, met uitzondering 1x wakker. Was al benieuwd of dat met de sprong te maken zou hebben

2 maanden geleden

Onze dochter is 3 weken ziek geweest door oorontsteking en sindsdien is het ook een hel. Overdag slaapt ze niet, alleen maar hard krijsen en ontroostbaar 'S avonds zijn we van half 8 tot half 1 's nachts bezig om haar in slaap te krijgen. Het gehele arsenaal uitgeprobeerd en wij zijn ook benieuwd naar tips. Geen tips voor jou dus maar wel erkenning

2 maanden geleden

Hier ook. Zoontje is volop in ontwikkeling. Krijgt 4 hoektanden, kan nu lopen. Zijn best wat ontwikkelingen. Sliep altijd in een keer door ‘s nachts maar nu steeds tussen 3 en 4 uur huilend wakker worden. Zo ook gisteravond bij het slapen gaan, heel tijd huilen en op schoot bijna in slaap vallen. Om half 9 ‘s avonds toch maar uit bedje gehaald. Even beneden geweest wat drinken koekje gekregen en een zetpil. Half 10 weer in bedje gelegd met flesje warme melk en toen om 10 uur was het stil 😅

2 maanden geleden

Yes zelfde situatie hier. Ik dacht eerst dat het te maken had met de warmte maar het blijft duren. Elke bedtijd is een ramp, terwijl het voorheen vlekkeloos ging. En echt krijsen iedere keer.. ik denk dat ze heel veel ontwikkeling doormaken op deze leeftijd. Lopen, tandjes, … we moeten er door 🥴

2 maanden geleden

Herkenbaar! Hier heeft het 1 week geduurd en nu lijkt het weer beter te gaan, hopelijk bij jullie ook!

2 maanden geleden

Hier ook! We zijn op vakantie dus ik dacht dat het aan de warmte lag. Maar gister heeft oma hem naar bed gebracht en toen ging hij meteen slapen. Ik denk dat het te maken heeft met verlatingsangst. Dat hij nu door heeft dat papa en mama weg kunnen gaan.

2 maanden geleden

Hier eet ons zoontje minder... en heeeeeeeeel snel boos..

2 maanden geleden

Hier net zelfde verhaal een hel is het... pff

2 maanden geleden

Minder eten, Heel snel boos, huilen en vreselijke nachten... alles is een fase (maar deze is wel horror). 🤣

2 maanden geleden

Hier volgens mij ook een sprongetje. Eet nog wel goed maar kan echt heel snel miepen, niets is goed en dan huilen. Voorheen altijd vrolijk mannetje, totaal geen verlatingsangst maar nu ook de hele tijd bij mij willen hangen. Ook naar bed gaan ging voorheen zonder slag of stoot en nu gaat ie met tegenzin, ook ff miepen en dan gelukkig stil. Wel ook krijsend wakker in de nacht rond 23u en 3u. Ontroostbaar, dus geven we klein beetje melk (veel water 2 scheppen) en dan zetpil en dan met flesje in slaap laten vallen.

2 maanden geleden

Reactie op Hala.02

Yes zelfde situatie hier. Ik dacht eerst dat het te maken had met de warmte ...
Dit hadden wij een paar weken geleden ook. Bij anderen gaat ze wel direct slapen. Nu slaapt ze wel weer goed maar is ze heel erg aanhankelijk hangt letterlijk aan mijn been.

2 maanden geleden

Hier ook hetzelfde. Minder eten, meer aahankelijk, weigert het ochtendutje en wordt snachts wakker. Is anders een hele goede slaper. Dus hopelijk is deze fase snel voorbij 🙈

2 maanden geleden

Hier ook erg vroeg wakker, overdag dutjes weigeren (krijsen, voorheen nooit problemen).

2 maanden geleden

Hier hetzelfde verhaal. Qua slapen zijn wij er doorgekomen door de deur open te houden. Als het beter gaat de deur steeds iets meer dicht doen. Uiteindelijk zit de deur nu weer dicht.

2 maanden geleden

Hier hetzelfde. Hoe lang duurde dit voor degene die er doorheen zijn?😴😮‍💨😅