11 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook maar ook hele vieze poepluiers. Denk buikgriep

3 maanden geleden

Niet zo lang als bij jou, maar vaak slaapt onze dochter wel 13 uur achtereen. Maar als het bij jou niet gewoonlijk is misschien toch een virusje of oververmoeid van de dag/ nieuwe ontwikkeling?

3 maanden geleden

Hier wordt ze sochtends heel vaak pas rond 09.00 wakker, ze gaat om 19.00 naar bed, dus dat is 14 uur. Maar ze wordt nog wel vaak wakker snachts (wel altijd maar kort), maar ze heeft daardoor wel een onderbroken nacht altijd

3 maanden geleden

Ja heb even verkeerd geteld, was 13/14 uur haha. Maar hier hoor ik hem idd ook regelmatig snachts wakker zijn. Hij is verder actief en rent een hoop rond en zijn door die lange nachten dus ook over op 1 dutje. Misschien is het wel gewoon een nieuw ritme haha. Bedankt voor jullie reacties.

3 maanden geleden

Reactie op JAIS93

Ja heb even verkeerd geteld, was 13/14 uur haha. Maar hier hoor ik hem idd ...
Hoe kwam je tot conclusie naar 1 dutje toe? Wat is het ritme qua tijden ongeveer?

3 maanden geleden

Onze dochter leek de afgelopen dagen ook wat meer te willen slapen (wel zo’n 12-13uur ‘s nachts met wakker worden en dan maken we haar wakker naar KDV, anders sliep zij nog verder). Hier wel 3 doorkomende kiezen en zij slaapt altijd iets meer op zulke dagen.

3 maanden geleden

Hier slaapt hij eigenlijk altijd van 18.00 tot 7.00/7.30

3 maanden geleden

Reactie op Selena92

Hoe kwam je tot conclusie naar 1 dutje toe? Wat is het ritme qua tijden ong ...
Het ging vanzelf. We hoefden niet weg en werd ineens om 09.00 wakker. Daarvoor moesten we hem een aantal dagen wakker maken voor oppas. Dus ja als hij rond 09 00 wakker werd, gong hij rond 1230 naar bed en sliep hij 2 tot 3 uur, prima vol te houden tot de avond..

3 maanden geleden

Reactie op JAIS93

Het ging vanzelf. We hoefden niet weg en werd ineens om 09.00 wakker. Daarv ...
Dat is bij ons idd ook. Als ze sochtends zo lang slaapt, doet ze daarna vaak nog maar 1 dutje. Als ze eerder wakker is sochtends doet ze wel 2 dutjes

3 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

Dat is bij ons idd ook. Als ze sochtends zo lang slaapt, doet ze daarna vaa ...
Ja precies! Ik geniet er maar van, deze fase gaat vast ook weer voorbij haha!