31 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb de Silver cross wave duo! Makkelijk als enkelvoudige of duo wagen te gebruiken! Kan dmv adapters ook een maxicosi op. Hier echt heel veel plezier van 👌🏻

3 jaar geleden
Ik had een loopplankje waar ook een stoeltje op zit (kan je ook naderhand eraf halen). Mijn zoontje was ook 2 en die vond het geweldig om daar op te zitten :)
Nu bij nr 3 gaan we deze ook gebruiken voor ons dochtertje, die is dan 2 jaar en een paar maanden
3 jaar geleden
Wij hebben bugaboo donkey. Wij vinden deze makkelijk te wijzigen van 2 naar 1 en andersom. De maxi cosi past erop. Als de wagen in 2 persoons staat past hij door alle deurposten! En hij is goed op te vouwen om in de achterbak te plaatsen. Ze staan voldoende op marktplaats. En alle onderdelen zijn ook apart nieuw te verkrijgen waardoor een 2e hands geen miskoop is.
Maargoed, je vroeg eigenlijk iets anders en bent blij met je eigen wagen..
Kon het echter niet laten om dit te delen aangezien wij zo blij met onze wagen zijn!
3 jaar geleden
Wij hebben hetzelfde probleem. Mijn zoontje zal 1,5 zijn wanneer zijn broertje komt
Wij hebben ervoor gekozen een goede duo wagen aan te schaffen en hebben ons laten informeren bij Babypark qua prijs/kwaliteit verhouding. Ik hoef niet perse de beste of duurste maar wel een die het meest aangeschaft word en gewoon weinig gebreken kent.
Wij hadden de voorkeur voor een wagen waarbij de kindjes NIET naast elkaar zitten dit ivm smalle doorgangen in winkels en kleine koffie tentjes.
Wij hebben gekozen voor de Uppababy Vista V2, super makkelijk in te klappen, kan zelfs met 1 hand. Alles kan plat (ook de wieg) en rijd heel soepel.

3 jaar geleden
Ik heb nu de easywalker Harvey 2 en neem een hauck duett 2 over. Mijn dochtertje is straks net anderhalf als me zoontje komt. Ze loopt al wat maanden los maar luisteren is nog ver te zoeken. Helaas is deze wel onder elkaar maar veel wagens zijn voor nu buiten ons budget en deze is praktisch nog nieuw
3 jaar geleden
Ongeveer hetzelfde leeftijdsverschil hier. Zoon dan bijna 2 jaar. Wij hebben ook lang getwijfeld..
Uiteindelijk een duo kinderwagen gekocht omdat we er een tweedehands konden overkopen van een collega van mijn man. Daarbij zitten de kinderen boven/onder mekaar en niet naast elkaar. De Maxi-Cosi kan er ook op. Geen idee of we hem uiteindelijk vaak zullen gebruiken..
3 jaar geleden
Reactie op stephanie1104
Ik heb de Silver cross wave duo! Makkelijk als enkelvoudige of duo wagen te ...

Deze ziet er mooi uit zeg! En ideaal dat de oudste nog vooruit kan kijken, want dat kan bij de meeste niet. Onze 1e is nog net geen 2 als de 2e er is. Ik vraag me alleen af of de wagen niet voorover kiept aangezien de voorste ook het meest zwaar is. Wat is jullie ervaring daarmee?
3 jaar geleden
Reactie op JacquelineB
Deze ziet er mooi uit zeg! En ideaal dat de oudste nog vooruit kan kijken, ...
De oudste is hier nu 3 en 15 kilo en zit voorin. Maar de wagen klapt echt met geen mogelijkheid naar voren!
Tevens was het ook onze must dat de baby boven kon liggen (kan bij de meeste ook niet).
3 jaar geleden
Reactie op -veertje
Dat zag ik ja! Heb jij hier toevallig ervaring mee?
Nee, maar het lijkt me ideaal. Mijn zoontje wordt in maart 2, dus ik vind het zonde om een duo wagen aan te schaffen. Dit lijkt me een mooie tussenoplossing. Al ben ik ook van plan de draagzak weer veel te gebruiken. Maar voor de tijd dat dat (nog) niet gaat of voor een dagje weg lijkt me dat extra zitje heel fijn.
3 jaar geleden
Wij hebben nu de easywalker harvey 3 premium. Hele onlogische duo wagen.. wiegje voor de baby kan alleen tegen de windrichting in en als je 2 zitjes gebruikt kijkt de een altijd tegen de achterkant van de ander.. zeker niet doen zouden wij zeggen! Wij hebben nu bij babypark gekeken en gaan nu voor de duo wagen van uppa baby! Super licht, mooi en heeel handig!
3 jaar geleden
Wij hebben de Joolz Aer. Voor kan de maxi cosi en achter het meerijdplank
3 jaar geleden
Wij hebben de Joie Evalite duo met een compacte reiswieg voor het achterste zitje dat plat kan. Oudste is bijna 2,5 als baby nummer 2 komt. We gaan zien of we hem veel gebruiken (via Marktplaats gekocht).
3 jaar geleden
https://www.abc-design.de/en/strollers/zoom
Ik heb deze gekocht. Nog niet echt uitgeprobeerd dus ben benieuwd. Voordeel is dat de stoeltjes beide kanten op kunnen kijken, de extra wieg ‘bovenop’ kan dus niet onder het andere stoeltje. En de prijs is ook vriendelijk. Was uiteindelijk voor minder dan 1000€ klaar inclusief wieg en adapter voor maxicosi