34 Reacties
2 maanden geleden
Zelfde hier! Soms van 0.00 tot 2.00u. Vannacht zelfs feest tot 2.30u. Wij hebben een zoon, geboren 23 mei. 😏 Dit is al weken zo. Slopend!
2 maanden geleden
Reactie op paulien291
Zelfde hier! Soms van 0.00 tot 2.00u. Vannacht zelfs feest tot 2.30u. Wij h ...
Wat appart toch of niet? Wat doen jullie dan?
2 maanden geleden
Pff hier ook. Ene nacht doorslapen en de andere nacht nooit weer gaan slapen (wel steeds kalm worden maar niet slapen idd).
2 maanden geleden
Oh ik ben ergens heel blij dit te lezen. Wij hebben dit namelijk ook op het moment. De nachten zijn echt verschrikkelijk.. 😴😴😴
2 maanden geleden
Och..pff ook allemaal rond de 16 maanden? Hier ook de ene nacht doorslapen en de andere spoken
2 maanden geleden
Reactie op Gemma Glitter
Och..pff ook allemaal rond de 16 maanden? Hier ook de ene nacht doorslapen ...
Yess precies
2 maanden geleden
Afgelopen nacht heeft ons zoontje bij opa en oma niet geslapen zeg maar hij vond 1:00 een prima tijd om de dag te starten. Opa en oma waren blij dat we hem op kwamen halen vanmorgen 😂 hier is het ook regelmatig spoken. Maar dan tussen 3:00 en 5:00. Daarna gaat hij braaf weer liggen tot 6:30
2 maanden geleden
1.35u: ik zit bij z’n bed. Hoe toepasselijk. 😉
Ik ga op zoek naar een manier waar ie rustig wordt. Vannacht kwam ik er niet uit en zijn we maar naar beneden gegaan. Daar heeft ie uiteindelijk met een blokje gespeeld en kwam toen weer naar mij toe. Vond het om 1.15u wel weer mooi geweest. Maar nu ligt ie weer in z’n eigen bed en staat alweer rechtop. Ik strijd door! 😁
Dit is trouwens de variant waarin ik geduld heb. Soms ben ik zo moe, dan ben ik geneigd hem te laten huilen als ik er niet uitkom. Dan kan ik even niet meer. Nooit een succes geweest. 😏
2 maanden geleden
Heel herkenbaar inderdaad! Bij ons heeft het ongeveer 3 weken geduurd. Zelf denken we dat het een slaapregressie is geweest. Maar pfoe wat was het pittig! Hier hielp het om bij hem op de kamer te blijven tot hij slaapt, niks zeggen maar er gewoon zijn en hem rustig neerleggen als hij ging staan (& krijsen 😬). En soms, als we al lang bezig waren dan haalde we hem toch maar uit bed voor een ‘reset’. Dat duurde dan 20 minuten. Naar beneden, spelen, een beetje melk drinken, tanden opnieuw poetsen en weer naar bed. Ook dan bleven we in zijn kamer tot hij sliep.
Doodvermoeiend maar de enige manier voor ons om er doorheen te komen.
2 maanden geleden
Wij hebben dit ook gehad! 2 weken lang vanaf 23:00 spoken, met 1 nacht van 23:00 tot 4:00 wakker 😣 Nightterror & nachtmerries/levendige dromen. Even uit bed gehaald, afleiding bij ons in bed en na 30 min schone luier, fles en sliep ze uit tot 7:30! Ook de white noise weer gebruikt! Afgesproken om dit 1 maand in de gaten te houden om geen associatie te ontwikkelen. Na 2 weken was het voorbij en slaapt ze weer helemaal door! Het gaat dus echt allemaal voorbij en tot die tijd het zo makkelijk mogelijk voor jezelf maken 🙏
2 maanden geleden
Hier ook! Ook vanaf 15 maanden.. piepen zeuren.. van alles wel en niet willen.. slapen snachts gaat wel goed.. omdat ze dan bij ons ligt.. wel is ze erg onrustig!.. eigen bed gaat op dit moment echt niet.. voorheen had ze ook zulke periodes.. en daarna ging het weer goed.. het is een sprong /recessie.. gaat wel over.. erna gaan we weer ertegen aan dat ze in dr eigen bedje slaap..
2 maanden geleden
Hier was het ook feest deze nacht, ben helemaal kapot. Ze werd om 23u30 wakker en ging pas weer slapen om 1u30 🙄 Niets hielp, ik ben naast haar gaan liggen, luier ververst, maar ze stond gewoon heel erg 'aan'.. Zal wel weer een fase zijn. Mijn man en ik hebben nu afgesproken dat hij de helft van de week paraat staat; en ik de andere helft.