34 Reacties
2 maanden geleden
Oh lieve ouders!!! Ik ben zo blij om te horen dat ik niet alleen ben.. ik lees jullie berichten en ben aan het huilen en lachen van over over oververmoeidheid. Ik ben vandaag zelf door mijn manager naar huis gestuurd omdat ik achter mijn pc in slaap viel. Ze zei meid, gaat lekker in bed liggen jij. Ik zie jou morgen. Ik schaam mij dood.
Mijn zoon van 16 maanden heeft nog nooit doorgeslapen. Altijd wel een keer of 2 wakker en dan viel hij wel meestal binnen een paar min in slaap. Of dat in zijn eigen bed is of bij ons. Echter zijn afgelopen 3 weken intens want hij is uren wakker. Voorbeeld is eergisteren na 2.30 was het voor hem genoeg geweest en wilde spelen en eten eten eten(dat is zijn eerste woordje). Meneer is wakker gebleven tot 07.30. Vannacht was het van 1 tot 6 wederom klaar wakker en afgelopen 2 dagen waren wel Max aan wat hij wakker is geweest ten opzichte van afgelopen 3 weken een uur of 2.
Ik begrijp het niet en ben radeloos en denk aan een slaapcoach,.echter twijfel ik want wij hebben alles.geprobeerd.
Wat.zijn jullie adviezen?
één maand geleden
Is jullie kindje ook niet weg te leggen? Hier ging t heel lang goed om der slapend weg te leggen, maar sinds ruime week is het krijsen als ze neergelegd wordt. Zelfs als ik ernaast blijf liggen (matras op de grond waar dochter dan op wordt gelegd)
Vroeger toen weg leggen niet lukte deed ik haar in slaap voeden, maar dat gaat nu niet vanwege kloven 😢 ik ben zo radeloos
één maand geleden
Nondeju wat een reacties 🥰 en wat een ellende 🙈 en strijd.. ik heb heen tips, hoop dat dit snel voorbij is! We kunnen dit💪🏻
één maand geleden
Vannacht weer wakker van 4:00-5:30 🫠 Ik hoor mensen over tips.. die heb ik niet want denk dat het echt een fase is waarin ze gewoon wat gevoeliger zijn en lichter slapen etc. Ze gaat sinds een week ofzo wel makkelijker naar bed. Ik heb gemerkt dat ze rond 19 uur gewoon nog niet moe genoeg is dus we wachten nu tot ze zichtbaar moe wordt, rond 19:30/20:00 kunnen we haar dan wegleggen. Middagslaapje wordt ze ook vaak even wakker maar na even wiegen slaapt ze verder. Succes allemaal!!
één maand geleden
Reactie op sonie-28
Oh lieve ouders!!! Ik ben zo blij om te horen dat ik niet alleen ben.. ik ...
Wij hebben periodes gehad van slecht slapen. Toen twee keer contact gehad met Slaaptipsvoorbabys en echt ontzettend goed geholpen, daarna sliep hij ineens door. Je krijgt tips die passen bij het slaap/eetritme van je kindje en ik geloofde er eerst niet zo in.. het is zelf even investeren maar was het zoooo waard
één maand geleden
Hier is zoon van 16 maand ook ineens wakker om 23u, krijst alles bij elkaar, wordt wel weer rustig maar slapen ho maar. Ik ben al blij hier te lezen dat jullie dit ook hebben, gedeelde smart is halve smart enzo.. maar wat een ellende!
Van mijn oudere dochter kan ik dit niet herinneren, dus of ze had dit niet, of het was snel voorbij 🙈
één maand geleden
Hier wilde ik na twee weken ellende bijna de vlag uithangen. Had hem al van zolder gehaald. Maar vannacht was weer terror! Uiteindelijk maar weer tussen ons in gelegd omdat ik toch ook wel wilde slapen. Ik berg die vlag maar weer op. 😭
één maand geleden
Oh wat fijn om dit te lezen. Echt ook pittige avonden/nachten hier. Enige dat helpt is bij haar gaan liggen. Wachten tot ze moe wordt en slaapt. En als je denkt dat je lang genoeg hebt gewacht… nog langer wachten. 😅 Slopende nachten. Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn. Op naar nieuwe skills💪🏼
één maand geleden
Hier nu ook verkouden en daardoor drama. Nu gisteravond zijn kamer wat warmer gemaakt met verwarming zachtjes aan en heeft toen vanaf een uur of 23:00 wel doorgeslapen tot vanochtend en wij eraf gingen.
één maand geleden
Nou hier is het klaar geloof ik.. wel 4 weken geduurd zeker! Maar nu wel weer vroeger wakker dan voorheen.
één maand geleden
Onze zoon is ook van 5 mei...
Hier nog altijd moeilijke nachten.... bij jullie?
één maand geleden
Bij ons lijkt het ook voorbij!🥳 Heeft toch zeker wel 4/5 weken geduurd.