16 Reacties
4 maanden geleden
Hier was de oudste 2 jaar en 3 maanden toen de 2e geboren werd. We waren eigenlijk meteen al gaan proberen toen ik weer ongesteld was, maar toen duurde het toch nog even voordat ik zwanger was. Mn cyclus was sowieso niet meteen zo regelmatig als daarvoor. Ik was uiteindelijk zwanger toen de oudste ongeveer 18 maanden was.
4 maanden geleden
Reactie op Rizzerd
Hier was de oudste 2 jaar en 3 maanden toen de 2e geboren werd. We waren ei ...
Op het begin was het overigens wel even pittig, de oudste was best even jaloers en zat toen ook heel lang in een huilfase, maar vind het wel leuk dat ze niet zoveel schelen. Ze beginnen nu echt steeds meer met elkaar te spelen, knuffelen, etc. En dat wordt (hopelijk) alleen maar meer.
Heb zelf ook zussen en tussen ons zit ook steeds ongeveer 2 jaar.
4 maanden geleden
Wij zijn al wel weer begonnen met proberen voor een tweede kindje, maar meer op de manier dat het welkom is. Toch wel teleurgesteld elke maand als het niet zo is, we hebben best wel een tijdje op ons eerste kindje moeten wachten. Ik geef ook nog BV, ben al wel ongesteld, maar onregelmatig. Dus heb al wel in mijn hoofd dat het best nog even kan duren, omdat ik misschien nog geen (duidelijke) eisprong heb. Ons kindje is niet zo makkelijk met slapen 's nachts en best wel pittige babytijd gehad voor mijn idee daardoor, maar ik wil toch een tweede kindje. Ik denk dat tegen de tijd dat een eventueel tweedje kindje geboren wordt, we in steeds rustiger vaarwater komen (ervaar ik nu ook al zo).
4 maanden geleden
Wij twijfelen of we een tweede willen omdat we het heerlijk vinden maar ook pittig met ons zoontje. Twee onder de twee gaan we echt niet trekken. En ik ben erg bang weer HG te krijgen en dan maanden niet goed voor ons zoontje te kunnen zorgen. We hebben nu in ons hoofd om als hij 3 is opnieuw te kijken hoe we erin staan al hebben we het er ook wel regelmatig over. We hebben nog 2 embryo’s dus we zouden dan weer een traject starten, spontaan zwanger raken zit er voor ons niet in.
4 maanden geleden
Hier was onze dochter 1,5 toen we voor de tweede gingen proberen. Uiteindelijk was ze 2,5 toen haar broertje geboren werd. Vind dit verschil ideaal, zou niet minder ertussen willen hebben. Dochter was al flink zelfstandig toen ze grote zus werd en dat scheelt ontzettend
4 maanden geleden
Ik ben momenteel 22w, en als de baby geboren wordt is onze tweeling 1.5. Bij onze tweeling hebben we lang moeten wachten met veel teleurstellingen en daardoor besloten al sneller onbeschermd te vrijen zonder "ermee bezig te zijn"
En toen ging het ineens heel snel. Heel dankbaar voor een 3e wondertje. Het zal wel even pittig zijn maar ik ben er 2 tegelijkertijd gewend dus heb het gevoel dat dit ook wel goed zal komen;).