7 Reacties
5 maanden geleden
Hey ik heb hetzelfde maar bij mij was dat al vanaf de geboorte zo. Bij het CB zeide ze me dat hij wakker werd en uit gewoonte een fles nodig had om te slapen. Moest het echt afleren en het is vrij pittig want heb hem een uur moeten laten huilen maar na een nachtje of 2 is dat ook afgeleerd. Nu komt die ‘s nachts ook wel eens maar dan zeurt die even en valt die meteen in slaap zonder fles. Wat helpt is als laatste maaltijd iets goedgevuld geven en eventueel een laatste fles om 23u. Op die manier moet die doorslapen zonder fles. Fysiek hebben ze geen nacht voeding meer nodig
5 maanden geleden
Reactie op esjexx
Nee dat is het denk ik niet… die zijn er bijna allemaal al doorheen… en het ...
Nou vanachter weer zelfde verhaal ja helaas. Dacht dat het voorbij was. Merk wel als ze bij de opvang is geweest, slaapt ze beter dan als ze thuis is geweest. Ik wil hier ook vanaf. Ik heb in de nacht echt moeite gehad. Dacht dat ik in slaap viel terwijl ik in haar kamer stond om haar stil te krijgen. Of viel bij a flauw ofzo. Ik denk dat ik ook ga proberen om te laten huilen. Maar vraagje aan jou: bij ons valt ze in de armen in slaap dan pas kan ik haar in bed leggen is dit bij jullie ook? Want dan heb ik echt het gevoel dat we dezelfde baby hebben 😅
5 maanden geleden
Voor de zekerheid zou ik wel eventuele medische oorzaken uitsluiten. Onze dochter had door meerdere middenoorontstekingen vocht en bloed achter haar trommelvliezen. Hierdoor werd ze ook iedere 2 tot 3 uur krijsend wakker voor een fles (troost) weken lang. Niks anders hielp om haar weer in slaap te krijgen. Na de operatie werd ze nog steeds iedere 2 tot 3 uur wakker voor een fles maar dit was echt uit gewoonte. Ze was nu binnen 10 min te troosten en ze ging weer vanzelf slapen. Dus wij zijn ook cold turky gestopt die flessen maar wel door haar te troosten en haar te laten voelen dat we er zijn voor haar. Na 2 dagen sliep ze de hele nacht door van 1900 tot 0600! Wat waren wij blij voor haar. Ze was heel moe altijd door die gebroken nachten (en wij ook haha)