10 Reacties
3 jaar geleden
Hier ook de 3e keizersnee ook ik vind het erg spannend. De eerste keer spoed hier kreeg ik niet veel van mee 2e keer geplande maar dit viel me zo erg tegen. En nu dus erg veel spanning voor de 3e keer. Heb al aantal gespreken in het ziekenhuis hier over gehad. Gelukkig kunnen ze me goed gerust stellen.
3 jaar geleden
Reactie op Ytje
Hier ook de 3e keizersnee ook ik vind het erg spannend. De eerste keer spo ...
Mag ik vragen wat je zo tegen vond vallen aan de 2e keer. Ik krijg nu ook een geplande keizersnede nadat het vorige keer een spoed was. Was er eerst best nuchter om, maar merk nu het dichterbij komt ik het toch wat spannender ga vinden. Vooral het herstel..
3 jaar geleden
Ook ik krijg voor de derde keer een keizersnede. De eerste 2 kinderen kwamen via een spoedkeizersnede ter wereld. Dit na een volledige ontsluiting en bij de eerste zelfs na 2 uur en kwartier persen. Ik hoop dat meneer blijft zitten tot en met de geplande 38 weken. 馃
3 jaar geleden
Reactie op BabyRH
Mag ik vragen wat de redenen zijn geweest van de twee vorige keizersnedes? ...
Bij mijn eerste vorderde ontsluiting niet goed genoeg, zelfs met wee毛n opwekkers niet. Heb het toen langer dan 30 uur geprobeerd waarna ze daarna een spoedkeizersnede hebben gedaan. Bij mijn 2e kreeg ik een slagingspercentage van 60% om normaal te kunnen bevallen echter was voorspelt dat het een grote baby zou zijn, dus voor mijn eigen gemoedstoestand gekozen voor een geplande keizersnede. Vond het risico op spoed te aanwezig. Mijn 2e herstel verliep soepeler dan de eerste, dus dat was erg fijn. Alleen doordat je voor je gevoel meer kon ging ik dat ook doen. Tijdens de rust momenten merkte ik wel dat ik die niet echt nam om er te zijn voor mijn dochtertje echt even weer volop de aandacht kunnen geven aan haar.
3 jaar geleden
Reactie op Krdw
Spannend.. dat hoop ik ook voor je馃馃崁 waren de andere 2 kindjes voor de u ...
De eerste kwam met 41 weken en toen bleek na 2 uur en kwartier persen dat ik te smal was en werd het een spoedkeizersnede. De tweede wilde ze met 39 weken halen maar mevrouw dacht hier anders over 馃槉 Onze dochter kwam met 38 weken ook via een spoedkeizersnede ter wereld.
3 jaar geleden
Reactie op Krdw
Hoe ben jij eronder als ik dat mag vragen? 馃檲
Ik merk dat ik het erg spanne ...
Ik heb de eerste met spoed gehad de 2e gepland en deze wordt ook gepland. Ik vind het ook wel spannend , maar kan ook niet wachten tot de dag aanbreekt 馃槉 i