8 Reacties

3 weken geleden

Mijn dochter had het toen de klok verzet werd.. wel gewone tijd naar bed, maar ineens heel vroeg wakker. Duurde zeker een maand. En ineens sliep ze weer door tot 7 uur. Had niks bijzonders gedaan. Legde elke keer boekjes in haar bed, zodat ze wat te doen had als ze zo vroeg wakker werd. Heb hier nu ook een slaaptrainer. En als ligt oranje is gaat ze inderdaad spelen en zodra die groen wordt, schreeuwt ze gelijk dat ze wakker is.

3 weken geleden

Hier iedere ochtend 5:10. Geen idee wat we er aan kunnen doen. Hopelijk een fase! Je hoort het ook wel eens als kindjes hun middagslaapje eigenlijk niet meer nodig hebben

3 weken geleden

Zeker weten geen koude? Anders een wollen onderlegger eens proberen. Lijkt hier wel echt verschil te maken dat het iets minder laat is en we hebben een niet koud nieuwbouwhuis! (Vachtenverkoper is interessant voor je portemonnee)

3 weken geleden

Reactie op Bosdieren

Zeker weten geen koude? Anders een wollen onderlegger eens proberen. Lijkt ...
Het is zeker niet koud ik haar kamer, 19 graden

3 weken geleden

Reactie op mamavanxxx

Hier iedere ochtend 5:10. Geen idee wat we er aan kunnen doen. Hopelijk een ...
Vandaag ook 5:15. Dus toch maar middagslaapje meerdere dagen gaan overslaan??

3 weken geleden

Reactie op Suusjepuusje88

Mijn dochter had het toen de klok verzet werd.. wel gewone tijd naar bed, m ...
Het is nog te donker om een boekje te lezen 😆 De slaaptrainer moest gisteren van haar in de kast 😅

3 weken geleden

Wij hebben het ook een tijdje gehad… bleken de voortekenen te zijn van doorkomende kiezen. Nu is alles weer normaal. Ons zoontje doet ook nog gewoon een middagdutje. Zou dus ook gewoon een fase kunnen zijn.

2 weken geleden

Hier was het ook ineens weer 5.30u nadat het een tijdje beter ging (vroege vogels helaas). Sinds dit weekend sokken aangedaan met slapen en fleece pyjama met slaapzak van 3 tog. Sindsdien is het weer 6.15u/6.30u. Daar zijn we al blij mee! ;) Middag slaap weer terug naar 1.5u. Als we hem laten slapen kan hij wel 3uur slapen. Maar thuis is inslapen s middags erg lastig de laatste weken. Dus dan valt zn slaapje laat in de middag en dat is weer lastig met s avonds slapen. Dusja soms weet ik t ook niet meer, al zoveel geprobeerd.