12 Reacties

21 dagen geleden

Volg

21 dagen geleden

Een baby van 11 maanden is normaal dat die rond de 11 uur slaapt.. dan zou je hooguit kunnen proberen haar later in bed te leggen savonds in de hoop dat ze langer slaapt. En 6uur is inderdaad vroeg maar vanaf 6u is voor baby/kindjes wel normaal om wakker te worden.

21 dagen geleden

Ik geef mijn kindje de fles rond 6 uur en daarna gaat hij verder slapen

21 dagen geleden

Hier hielp het om de kamer volledig donker te maken. Maar onze zoon gaat wel pas de nacht in rond 20u30. Vrienden van ons leggen hun kindjes ook rond 18u in bed. Zij zijn ook steevast wakker rond 5u/6u. Dan heb ik liever dat ze wat later gaan slapen 🙈

21 dagen geleden

Hier ook zo en als bonus gaat ze dan ook meteen poepen, dus moeten we haar ook wel eruit halen om te verschonen 😅

21 dagen geleden

Zelf vroeg gaan slapen om 21/22 uur 😝 dat doen wij vaak omdat de dag stipt 6 uur start.

20 dagen geleden

Reactie op JuKaMi

Hier hielp het om de kamer volledig donker te maken. Maar onze zoon gaat we ...
Hier gaat ie ook de nacht in tussen 20-21. En slaapt tot 7.30 a 8.00. Eerder naar bed betekent eerder wakker hier en savonds wat later naar bed is ook wel zo gezellig voor de werkende ouder ☺️ dus dit ritme bevalt ons ook prima.

20 dagen geleden

Lastig, kan ook gewoon haar ritme zijn natuurlijk. Hier hetzelfde en het maakt ook niet uit of we haar later naar bed doen of niet. Hoeveel slaapt ze overdag? Zou dat iets kunnen uitmaken? Dus haar iets korter laten slapen? Of een iets langere wakkertijd tussen haar dutje en bedtijd?

20 dagen geleden

Wij hadden hetzelfde probleem. 19.00 naar bed en dan 5.45-6.00 wakker. Met de zomertijd het oude ritme aangehouden. Dus 20.00 naar bed nu en meestal slaapt ze weer tot 7.00 🥳 onze dame heeft echt maar 11u nodig per nacht

20 dagen geleden

Bij ons was dit een fase… Zoals alles indd ja🫣 Nu weer ergens tussen 6:45 en 7:30 wakker! Bedtijd hebben we wel op 19:00 gehouden!

19 dagen geleden

Slaapt hier altijd 11 uur per nacht gaat om 20.00/21.00 naar bed en word dan 09.00 wakker. Als ik hem om 06.00/07.00 er uit haal en om 19.00 naar bed doe word hij ook heel vroeg wakker dus doe dat niet meer

19 dagen geleden

Top ze heeft mijn topic zelf gelezen. Vandaag was het 7 uur