64 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Y1995

Wow dit is eng! Ik zat net te denken om hier nog een keer te vragen hoe het ...
O wat toevallig zeg! Ah, doorkomende tandjes… wat zielig voor de kleine en wat vervelend voor jullie. Hopelijk helpt het om samen te slapen. En hoe gaat het verder met het vele wakker worden enzo? Hier helaas nog geen verbetering. Vorige week hadden we 2 of 3 goede avonden/nachten, maar deze week is het weer heel slecht of misschien zelfs slechter. Ze slaapt sowieso elke avond bij ons in bed, anders trekken we het niet. En ‘s avonds proberen we op haar kamer te wiegen ipv mee naar beneden te nemen. Alleen soms is dat ook geen doen… Dus tja, ik zit er behoorlijk doorheen. Wist ik maar een einddatum, of had ik maar een verklaring hiervoor. Ik geloof gewoon echt niet in een slaapassociatie. Dat vind ik zo’n onzin. Overdag slaapt ze namelijk gewoon goed en ze kan altijd zelfstandig in slaap vallen.

9 maanden geleden

ik luister net een podcast van liefde van een moeder (op spotify) over het slapen met open mond, dat kan een mogelijke oorzaak zijn voor het elk uur in paniek wakker worden. misschien is het de moeite waard om te luisteren? bij ons is dit niet de oorzaak. hier ligt het meer aan het niet goed kunnen verteren van vaste voeding, denk ik ons zoontje was altijd al eenslechte slaper, nu ook al een tijdje elk uur wakker snachts.. niet te doen 😬

één maand geleden

Reactie op Nelly92

Helaas net weer na 20 minuten wakker. Dat gebeurt elke avond. Ze gaat tusse ...
Hier ook. Als ik hem ergens tussen 18.30-20.30 (afhankelijk hoe laat z’n laatste slaapje was) op bed leg, standaard na 25 min wakker. En dan gaat de wakkertijd opnieuw in en slaapt hij pas weer na +/- 2/2,5 uur. Is 7 mnd

één maand geleden

Hoe is het nu bij jullie?