Vorig jaar bij de eerste een geboortebord op het raam gehad, nu gaan we een raamsticker doen, beetje afwisseling haha. Wel allebei in de stijl van het geboortekaartje.
Ik had deze slinger gemaakt tijdens de vorige zwangerschap (de letters er na de geboorte opgeplakt omdat we het geslacht niet wisten). Nu heb ik weer een vlaggenlijn gemaakt met de naam, nu weten we het geslacht wel. Die vlaggen hebben we voor het raam gehangen samen met een ooievaar die ik gehaakt heb 😁
Ik heb een digitale geboorte kaartje laten maken, die in een filmpje uit de envelop komt. Die stuur ik naar vrienden/familie. Verder doe ik geen kaartjes per post of iets voor de ramen
Een naamslinger voor het raam en een ooievaar met een popje buiten op ons kleine amandelboompje (fungeert als een nest). Daarnaast doen we natuurlijk geboortekaartjes bij alle buren in de bus.
Ik heb samen met mijn zoon van 5 een mooi bord gemaakt 🥰 Ik woon ook wel in de Achterhoek maar onze vrienden niet, dus verwacht niks in de tuin van hun 😬
Wij hebben een nogal diepe voortuin, dus wij zetten een geboortebord in de voortuin, met zijn naam er op. Een raamsticker o.i.d. is namelijk niet te zien.
De kaartjes gaan we na ongeveer een week versturen.