7 Reacties

2 maanden geleden

Hai, klinkt misschien wat vroeg maar ik laat hem vinger verven mijn zoontje is ook 15 maanden. Maar ook met blokken spelen legen flessen hij vindt geweldig om doppen vast en los te draaien. We lopen ook erg veel

2 maanden geleden

Boodschappen doen Naar de kinderboerderij Naar een soort dierentuin Zwemmen Naar het strand Buiten spelen Binnen spelen Heel vaak fietsen

2 maanden geleden

Ik volg op instagram en tiktok best wat montessori achtige accounts. Die geven me veel inspiratie!

2 maanden geleden

Reactie op Ietjepietje

Ik volg op instagram en tiktok best wat montessori achtige accounts. Die ge ...
Heb je de namen? Lijkt mij wel interessant

2 maanden geleden

Spelen met speelgoed (afwisseling!) Laten helpen met koken in een leertoren (hij maakt rommel of speelt met een spatel ofzo maar kan kijken wat ik doe, soms laat ik hem iets roeren) Helpen met stofzuigen (hij de swiffer of kruimeldief) Kinderboerderij Spelen met buurkindjes Speeltuin Fietsen met mama Wandelen in kinderdrager met papa Dierentuin Winkelen (boodschappen worden hier bezorgd dus supermarkt is al een uitje haha)

2 maanden geleden

Buiten: Fietsen Speeltuin Rondje om het huis/door de wijk Picknicken (fruit eten in het park) Met de bal stuiteren,gooien,rollen 'Verven' met water op de grond Stoepkrijten Kop koffie drinken in centrum Rondje markt,boodschapjes Binnen: Kleuren,verven Blokken stapelen Met autootjes rijden Klimparcours maken met tuinkussens etc Speeltunnel Samen stofzuigen Kiekeboe,verstoppertje (achter de bank/gordijn) Deksels op bakjes doen Lege flessen in en uit de krat Tafeltent maken en in de tent zitten Ballen in de wasmand (ballenbak) Nouja we zijn er maar druk mee😂🥰

2 maanden geleden

De alledaagse dingen eigenlijk. Ze helpt, op haar manier, dan mee of drenselt er omheen. Verder speelt ze met haar broer (of zn speelgoed). We zijn niet bewust bezig met activiteiten, ik vind het fijn dat ze haar ding kan doen. Bij de oudste was dit wel anders, die kon zichzelf niet vermaken.