5 Reacties
4 dagen geleden
Hier ook drama met slapen tegenwoordig. Inslapen gaat (nog) goed, maar hij wordt wakker rond 12 en is weer lastig in slaap te krijgen. Veel huilen, zeuren en niet willen slapen. Hij is ook verkouden dus helpt ook niet mee.
Bij ons heeft het nooit gewerkt om hem in bed te nemen, dan is het voor hem een groot feest. We blijven dus elke keer naar zijn kamer gaan bij huilen. En als hij echt overstuur is dan knuffelen we even. We hebben nu weer een fles gegeven maar ook dat werkt deze nacht niet. Al twee uur bezig om hem weer in slaap te krijgen 😅😅
4 dagen geleden
Welke aanpak vind ik ook lastig.. het is meer zeuren dan nood aan de man. Als ik er ben en weg wil is het wel drama.. bij mij word ze vaak rond 5uur wakker laaste dagen reageer ik meteen en geef haar een speentje met dentitox druppel daar sappelt ze lekker op en dompelt ze zo weer weg tot half 7 7uur. Vaak zoeken ze wat nabijheid maar foii dat midden in de nacht 🙈 probeer wel te troosten in het bedje en er niet uit te halen.. en hopen dat het snel weggaat. Daarin tegen begint ze steeds duidelijker te communiceren en kletsen in haar taal