Hi,
Ik heb een zoon die al 10 maanden een vroege vogel is. Het begint me op te breken en heb weinig geduld nog maar omdat het ook ten koste gaat van mijn slaap. Hij ligt er altijd tussen 19.00u en 19.30u in maar is standaard om 05.00u wakker. Heb alles al geprobeerd, laten liggen, flesje en weer terug naar bed, bij ons in bed, op mij, naast mij, in m'n armen, vroeger naar bed. Maar hij is gewoon 'aan' en wil niks maar gewoon de dag beginnen. Wordt erg boos als hij z'n zin daarin niet krijgt en gaat krijsen en maakt daardoor dus het hele huis wakker dus ga je maar met hem naar beneden. Heb er namelijk nog een van 2 jaar die dan nog wel ligt te slapen natuurlijk.
Gaat niet voor 09.00u zn ochtendutje in en slaapt dan ongeveer 35 min, middag dutje is rond 13.00u en slaapt dan meestal 1.5u. Eet gewoon goed, en genoeg en krijgt nog 3 flessen van 180 + 6. Ik weet niet meer wat te doen. Hij is ook vanaf 2 maanden alleen maar ziek geweest en heeft tot 7 maanden elke dag koorts gehad dus ook een pittige periode. In het ziekenhuis geweest voor onderzoeken maar werden helaas niet serieus genomen en kregen de opmerking dat het ouderschap nou eenmaal pittig is. Nou.... ik kookte kan ik je zeggen haha.
Iemand tips ?? Zou zo graag willen dat hij een keer tot half 7 doorsliep.
Liefs