5 Reacties

2 maanden geleden

Mijn dochtertje had dit ook toen ze net 1 werd. Google zegt bij 4/5 dagen diarree wordt het alarmerend. Ik bellen, en er wordt gewoon gezegd dat ze voldoende moest blijven drinken. Zolang ze gewoon vrolijk is en aanwezig, was er niks aan de hand. Na 8 dagen was het gelukkig helemaal over. Ze dronk veel water gelukkig

2 maanden geleden

Er heerst buikgriep. Zelf echt flink ziek van geweest en mijn zoon heeft gelukkig alleen wat vieze kak gehad. Misschien dat jou dochter het ook opgepikt heeft. Zo lang ze voldoende drinken en verder niet heel slecht zijn is er denk ik geen groot probleem zoals adjvc ook zegt. Zou toch tandjes kunnen zijn, mijn zoon heeft ook niet van alle tanden last gehad. En als je toch twijfelt of onzeker bent kun je altijd toch de huisarts bellen, daar zijn ze voor!

2 maanden geleden

Drinkt ze nog wel voldoende? En eet ze nog? Dan lijkt het me prima. Maar van zodra ze suf wordt en/of minder drinkt zou ik naar de dokter gaan!

2 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

Er heerst buikgriep. Zelf echt flink ziek van geweest en mijn zoon heeft ge ...
Dit!! :)

2 maanden geleden

Reactie op Mommo

Drinkt ze nog wel voldoende? En eet ze nog? Dan lijkt het me prima. Maar va ...
Er gaat niet genoeg naar binnen met wat eruit komt. Toch wel even naar de huisarts geweest. Die adviseerde alleen water of verdunde melk aan te bieden. Darmen kunnen overprikkeld zijn, vandaar waarschijnlijk dat na het eten/drinken haar luier gelijk weer vol zit. Mag het tot morgenochtend aankijken, anders weer terug. Komt ook omdat ze al licht van gewicht is en een jasje extra uittrekken niet heel fijn is voor d’r.