12 Reacties

2 jaar geleden

Hier hebben wij soms ook last van! We hebben een aantal van deze broekjes van de Hema https://www.hema.nl/baby/babykleding/newborn-kleding/newborn-meegroei-legging-rib-1000029877.html deze zitten wel goed en zijn lekker stretchy. Er zit geen stiek in de rand.

2 jaar geleden

Hier ook bij sommige broekjes, ik rek de broekjes gewoon goed op voordat ik ze aan doe😂 meestal valt het dan wel mee

2 jaar geleden

Ik merk dat vooral bij van die handgemaakte kledingstukken of uit van die online boutiques. Bij kleding van gewone winkels (Hema, H&M) heb ik dat niet. Ik zorg wel dat ik altijd van die legging achtige broekjes koop, meestal met ribstof, die zijn ook meer stretchy.

2 jaar geleden

Nu moet ik zeggen dat ik aparte broekjes en shirtjes sowieso irritant vind, heb de voorkeur voor boxpakjes haha

2 jaar geleden

Ik ben ook groot fan van de Hema meegroei pakjes en broekjes. Stretch is echt goed en knelt niet vind ik! Wel wat weinig keuze haha

2 jaar geleden

Klopt dit hebben wij ook, ik koop geen broekjes meer. Gewoon lekker een boxpakje geen “geknel” om dat buik heen. Ze hebben daar al zoveel te verwerken. 😅

2 jaar geleden

Reactie op Roos3428

Hier hebben wij soms ook last van! We hebben een aantal van deze broekjes v ...
Hier heb ik ook eentje van inderdaad! Misschien maar wat meer van halen

2 jaar geleden

Reactie op Marit38

Klopt dit hebben wij ook, ik koop geen broekjes meer. Gewoon lekker een box ...
Pff ja alleen kunnen die eigenlijk niet in de draagdoek ivm strak trekken, dus ik zit zo in dubio!

2 jaar geleden

Reactie op MeneerGeit

Pff ja alleen kunnen die eigenlijk niet in de draagdoek ivm strak trekken, ...
Boxpakjes kunnen prima in de draagzak hoor. Wat jij bedoelt zijn van die ingebouwde voetjes, die kunnen zowel aan boxpakjes als aan broekjes zitten, dat is indd niet verstandig. Maar gewone boxpakjes hebben niet per se voetjes eraan dus kunnen gewoon in de draagzak.

2 jaar geleden

Boxpakjes kunnen prima in de draagzak hoor. Wat jij bedoelt zijn van die in ...
Ohh heb ik dat verkeerd begrepen, klinkt wel logischer! Fijn, want ik heb mega veel leuke boxpakjes😂😂

2 jaar geleden

Haha jeetje. Hier juist alle broekjes te los. Lange benen, dus broekjes in 56 ipv 50. Daar zwemt ze nog in om haar middel. Ik ken het probleem dus niet. Ik zou denk ik in jouw geval voor boxpakjes kiezen ipv te grote broekjes. 😊

2 jaar geleden

Hebben wij ook! Ons dochtertje heeft een dik buikje en is zelf niet lang. Ik gebruik vaak de broekjes van H&M: die zitten echt heerlijk! (Zie foto) Ze zijn ook makkelijk te combineren met rompers Verder vind ik boxpakjes heel fijn. Je hebt ook boxpakjes met korte mouw. Die zijn ook leuk en praktisch