Vraagje?
Is het normaal/herkennen jullie dat bij zelf ook? Dat je altijd moe bent. Ik vroeg me af dat gewoon is of dat het aan mij ligt.
Het zijn natuurlijk de troepe jaren en daarnaast is het leven ook gewoon druk. Wij hebben twee kindjes van 3 en 1. Ze slapen ondertussen de nacht ( in principe) door. Ik ga zelf altijd op tijd naar bed zodat ik 8 uur kan slapen. Ik werk 3 dagen, mijn man kan niet volledig mee draaien omdat hij chronische pijn heeft maar op het moment gaat het goed met hem. Toch ben ik elke dag uitgeteld.
Overdag ben ik wel redelijk energiek, maar 's avonds begin ik gigantisch te gapen tijdens het bedtijdritueel en zodra ik de bank raak rond 21:00 kan ik mijn ogen niet open houden. Kan net zo goed gelijk naar bed met mijn zoontje. Dit had ik ook door zwangerschapsvermoeidheid, maar het lijkt alsof dit nooit over is gegaan.
Herkenbaar, maar hier komt het helaas wel echt door de gebroken nachten. Kan me wel voorstellen dat het zwaar is als je man niet volledig mee kan helpen hoor, ben altijd heel blij dat ik goed op hem terug kan vallen (behalve snachts dan 🤣)