4 Reacties
9 maanden geleden
zo pittig is dit he! Wij hebben een kindje en hij is ook heel vaak ziek, eigenlijk constant een loopoortje, verkouden of andere ongemakken. Het een gaat eigenlijk altijd over in het andere, hij wil dan eigenlijk ook niet even worden weggelegd en is veel ontvrenden overdag/veel huilen en onrust in de nacht. Wij merken ook dat het erg pittig is voor ons zelf. We hebben nu al 9 maanden niet 1 dagen meer dan 5 uur slaap achtereen gehad haha. Uiteindelijk vind ik het vooral voor hem heel sneu, maar ik kijk wel uit naar het moment dat hij weer wat lekkerder in zijn velletje gaat zitten. Tijd voor het voorjaar denk ik!
9 maanden geleden
Reactie op Charlotte1010
zo pittig is dit he! Wij hebben een kindje en hij is ook heel vaak ziek, ei ...
Dan mogen wij nog niet klagen, met slechts 4 weken
9 maanden geleden
wij hadden dit met onze 2e ook. ene ooronstekijg na de andere en heel vaak verkouden maar dan ook elke keer gelijk heel erg. toen probiotica begonnen op recept van de acupunctuur en acupunctuur gedaan. dat heeft zoveel geholpen! nooit meer oorontstekingen gehad en als ze verkouden was daarna was het een gewone verkoudheid ipv gelijk heel heftig ziek met uren lang snachts aan het stomende water zitten of vernevelen.
heel veel beterschap!