7 Reacties

9 maanden geleden

Hier hielp het spuitje zelf in de mond. Of misschien in de flesspeen doen en dan laten drinken?

9 maanden geleden

Hier hielp een appel met yoghurt mengen en dan op elk hapje een mini beetje van dat spul spuiten/ of kleine stukjes brood en het daar in spuiten. Ik weet helaas niet wat je nog zou kunnen proberen volgens mij heb je al veel opties gehad. Succes 🍀

9 maanden geleden

Ik zag deze hack ooit voorbij komen. Niet hoeven proberen, gelukkig, maar misschien werkt het voor jullie:

9 maanden geleden

Hier ook met een spuitje inderdaad. En dan zo ver mogelijk, zodat ze wel moest slikken. Succes!

9 maanden geleden

onze oudste kon ook heel erg tegen wringen.. We deden het ook met het spuitje. Het ging voor ons beter door het spuitje tussen het tandvlees te stoppen (ter hoogte van de kiezen). een beetje geven en daarna snel de speen in het mondje. Na een tijdje, als hij groter werd ging het beter met een lepel en samen met wat yoghurt of iets anders.

9 maanden geleden

Hier nam ze het met appelmoes en een lepel.

9 maanden geleden

Tip van onze apotheek: met een spuitje en dan aan de zijkant in de mond achterin bij de kiezen. Dan krijgen ze een slikreflex. Succes. Ik herken je gevoel.