15 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf de Tula free to grow, geen kruislingse banden maar zit wel heel goed! Heb er ook de lendensteun bij, die zit in je rug en maakt het nog comfortabeler. Ik heb zelf ook een slechte rug en met deze draagzak valt het me mee. Ben wel benieuwd naar goede draagzakken met kruislingse banden dus ik volg even 😁

2 jaar geleden

Ik ben blij met de By Kay classic click, en mijn man ook. Misschien krijgt je kleine het te warm in de artipoppe? Zit ze wel hoog genoeg? Hangen de billetjes goed in de zak, met de beentjes in een M?

2 jaar geleden

Rookie ook geen kruislingse banden maar wel super tevreden en mijn zoontje ook!

2 jaar geleden

Ik heb de draagzak van besafe newborn haven. Zit heerlijk. Al doet het zeker ook deugd om dat ding uit te doen!

2 jaar geleden

Reactie op Loesnup

Ik ben blij met de By Kay classic click, en mijn man ook. Misschien krijg ...
By Kay heb ik ook nog overwogen. Had alleen gelezen dat die riem op je heupen wat small is en er na verloop van tijd wat in snijdt. Herken je dat of echt helemaal niet?

2 jaar geleden

Reactie op Loesnup

En het verstellen bij de knietjes leek me ook minder makkelijk Of valt dat juist mee?

2 jaar geleden

Reactie op Loesnup

Goede tips trouwens. Ik ga er even wat meer op letten.

2 jaar geleden

Reactie op Naatje3

En het verstellen bij de knietjes leek me ook minder makkelijk Of valt dat ...
Ik draag mijn zoontje er meestal 1 uurtje tot anderhalf in, en dan geeft mijn rug het op. Ik ben een flinke vrouw, en heb geen last gehad van snijdende banden. Er zit ook een newborn band bij, deze klik je om de draagzak zodat die smaller wordt zodat de beentjes er goed in passen. Nadat ik de draagzak helemaal ingeklikt heb, leun ik voorover om ervoor te zorgen dan mijn zoontje echt goed in de doek hangt. Dan verstel ik de banden nogmaals

2 jaar geleden

Reactie op Loesnup

Ik draag mijn zoontje er meestal 1 uurtje tot anderhalf in, en dan geeft mi ...
Ok, goed om te weten. Ik ga dat voorover buigen ook even proberen. En anders andere draagzakken proberen..

2 jaar geleden

http://www.wrapyouinlove.nl/youtube/ Ik heb aan haar veel gehad. Ze vergelijkt draagdoeken/harnassen en broadcast duidelijke instructie videos, hoe deze te gebruiken. Mijn mannetje vond de draagdoek niet fijn, terwijl mijn dochter er uren in heeft gezeten. Door haar videos is het me gelukt.

2 jaar geleden

Reactie op Gina - 28 07 2021

http://www.wrapyouinlove.nl/youtube/ Ik heb aan haar veel gehad. Ze vergel ...
Oh, super, thanks!

2 jaar geleden

Ik heb nu nog de draagdoek van Artipoppe, die bevalt goed voor die kleintjes. Met m’n oudste na een tijdje overgegaan op de Stokke Limas. Die heeft kruislingse banden achter en heeft een fijne brede band. Gebruik hem nu op m’n rug voor de oudste (die is nu 14 kilo en zit nog steeds fijn) en straks weer op m’n buik voor de kleinste!

2 jaar geleden

Reactie op runningmom

Ik heb nu nog de draagdoek van Artipoppe, die bevalt goed voor die kleintje ...
Oh, deze is ook interessant ja! Ik heb nu besloten om de artipoppe terug te sturen. Misschien interessant om een draagconsulent uit te nodigen. Ben wel benieuwd naar Stokke Limas en By Kay click.

2 jaar geleden

Rookie. Duur maar wat ons betreft de prijs waard. Kan later ook voor op de rug gebruikt worden. Zelfs m’n man is fan. En dat is niet makkelijk 😅😬

2 jaar geleden

Hallo allemaal! Kleine update. De kleine bleef de draagzak niet lekker vinden... tot de dag dat ik van plan was hem terug te sturen. Ja hoor, ineens was ze content! Het was dus een kwestie van wennen. We zijn nu tevreden met de draagzak van Artipoppe en ook onze kinderfysio is erover te spreken (ze heeft hem zelf ook). ByKay vindt zij ook een goed/ergonomisch merk, ergobaby is ze minder enthousiast over. Ze zei dat je bij Artipoppe veel voor het merk betaalt, máár dat het ook gewoon een goede draagzak is. Paar tips die ik de kinderfysio voor onze artipoppe heb gekregen: - na het aantrekken meteen bewegen, dat vinden baby's fijner. Lekker schommelen en lopen. - ook de straps op de schouders moesten wij een beetje inkorten. Dan zit de baby wat steviger tegen je borst aan ipv dat zij bovenin 'bungelt'. Op de Artipoppe website staat dat niet, maar moet je dus wel doen. - speel met de breedte zodat het doek echt in de knieholten valt. De richtlijnen van artipoppe zijn maar richtlijnen. Onze kleine vindt de draagzak van Artipoppe heerlijk en ik vind hem zelf ook echt een stuk fijner zitten dan de ergobaby. Artipoppe instellen gaat ook wat makkelijker dan ergobaby. Kortom, uiteindelijk toch een prima aankoop. Succes allemaal!