37 Reacties
3 jaar geleden
Hi ik heb ook SLE. ik heb hiervoor twee miskramen gehad en mijn 3de zwangerschap gaat gelukkig goed. Ik ben nu ook 15 weken. Ik slik plaquenil en aan het begin van mijn zwangerschap heb ik asperine gekregen van de gynaecoloog. De SLE is bij mij nu een jaar rustig maar het blijft spannend.
3 jaar geleden
Reactie op l4G
Ik heb cutane LE waar ik medicijnen voor slik en voor bij de gynaecoloog lo ...
Wat naar van de miskramen,gelukkig gaat nu alles goed. Dat heb ik idd ook gelezen dat de ziekte rustig kan zijn tijdens de zwangerschap
3 jaar geleden
Reactie op Mila07
Hi ik heb ook SLE. ik heb hiervoor twee miskramen gehad en mijn 3de zwanger ...
Wat naar van de miskramen. Goed om te horen dat alles nu goed gaat. Hopen dat alles nu goed blijft gaan. Zelf slik ik ook plaquenil, prednison en bloedverdunners, het is zo spannend allemaal elke keer is een controle weer spannend.
3 jaar geleden
Reactie op l4G
Ja zeker, maar toch blij dat het niks met de LE te maken had. Gewoon domme ...
Hoever ben je nu? Wat fijn om te horen dat je dochter gewoon gezond is dat geeft me ook weer een beetje vertrouwen!
3 jaar geleden
Reactie op Mila07
zeker! ik vind de controles ook super spannend. Mag je tijdens je zwangersc ...
Ik ben in 2021 in leiden geweest in het lumc zorgpad kinderwens lupus aps, en daar hebben ze gekeken naar de medicatie die ik gebruikte. Ik slikte toen nog cellcept erbij maar dat moest ik stoppen en de rest kon ik blijven slikken prednison is wel minimaal 5 mg.
3 jaar geleden
Reactie op l4G
Ik ben nu 14+3 en alles gaat tot dusver goed, dus we beginnen er weer wat m ...
Goed om te horen ! Bij ons komt het vertrouwen er ook steeds meer
3 jaar geleden
Hai dames was even benieuwd hoe het met jullie en de zwangerschap is? Hier gaat alles tot nu toe nog goed
3 jaar geleden
Reactie op l4G
Hier alles ook nog steeds goed. De kleine groeit netjes gemiddeld 馃槃
Fijn om te horen 馃榾 voel jij jezelf ook goed?
3 jaar geleden
Reactie op l4G
Ja prima eigenlijk. De moeheid van het begin is wel weg en mijn ziekte is o ...
Aah top ! Ja hier ook de ziekte is bij mij inderdaad ook heel erg rustig geen activiteit zichtbaar en voel me eigenlijk best heel goed.
Weet je het geslacht al? Hier krijgen we een meisje 馃挄
3 jaar geleden
Reactie op l4G
Oh fijn! Hier ook een meisje (nummer 2) 馃榿
Oohh zo leuk 馃挆
3 jaar geleden
Hoi hoi hoe gaat het bij jullie ? Hier gaat het tot nu toe goed. Nog 4 weken en 4 dagen te gaan 馃榾馃挀