15 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Mom92BL
Maar dan worden ze vooruit vervoerd toch?
Nee hoor, deze kan je ook achteruit vervoeren 😊 de ligstand in deze is niet super, mocht je dat superbelangrijk vinden! Mijn dochter valt nog wel eens met haar hoofd naar voren als ze slaapt. Leg haar hoofdje dan even naar de zijkant en dan is het goed 😊
7 maanden geleden
Reactie op JuKaMi
Die is zonder isofix.
De axissfix i size is het model met isofix, waarbij ...
The i size (welke ik heb) is met isofix en top tether.. je moet dus wel een haak/bevestiging hebben in je achterbak. Je kan geloof ik wel een base kopen ook nog.. dan is het niet nodig (maar hou me ten goede op dat laatste).
7 maanden geleden
Reactie op fietje27
Deze heb ik idd ook gezien! Zit hier een isofix bij? Wij hebben namelijk al ...
Isofix zit in de auto he, dat hoef je niet aan de kant te leggen 😊 de i size heeft idd wel Isofix, de stoel zit al op een base.
Als je het over de base hebt zou je moeten kijken welk stoeltje op jouw base kan
6 maanden geleden
Reactie op fietje27
Ik bedoel idd de base! Daar klik ik nu de maxi cosi op. Maar vindt het zond ...
Dat dachten wij ook, maar toen we gingen kijken in de winkel was er 1 optie die op onze base paste, en heel veel opties isofixbevestigde stoelen met draaisysteem voor dezelfde prijs als de losse stoel die op de base paste. Wij zijn dus toch voor een andere gegaan: we hadden de cybex cloud met base en nu de maxi cosi mica pro eco i size.
Al hebben wij wel maar 1 base, en namen we dus mee dat als er ooit een tweede komt dat die dan eerst in de cybex + base kan en dat de eerste dan in de maxi cosi zit. Terwijl we anders een 2e base bij hadden moeten halen.