15 Reacties

7 maanden geleden

Deze hebben wij

7 maanden geleden

Maxi-Cosi Axissfix i-Size hier.. topding!! 🙏🏽

7 maanden geleden

Reactie op Tugba 🥰

Deze hebben wij
Maar dan worden ze vooruit vervoerd toch?

7 maanden geleden

Reactie op Mom92BL

Maar dan worden ze vooruit vervoerd toch?
Nee hoor, deze kan je ook achteruit vervoeren 😊 de ligstand in deze is niet super, mocht je dat superbelangrijk vinden! Mijn dochter valt nog wel eens met haar hoofd naar voren als ze slaapt. Leg haar hoofdje dan even naar de zijkant en dan is het goed 😊

7 maanden geleden

Reactie op Annaa90

Maxi-Cosi Axissfix i-Size hier.. topding!! 🙏🏽
Deze hebben we ook. Heel handig. Zeer tevreden van. Zoontje van bijna 4 is nu net doorgeschoven naar de volgende autostoel. Nu kan de jongste er gebruik van maken. Hele goede stoel van 4 maanden tot 4 jaar.

7 maanden geleden

Reactie op Tugba 🥰

Deze hebben wij
Deze heb ik idd ook gezien! Zit hier een isofix bij? Wij hebben namelijk al in beide auto’s isofix voor de maxi cosi.. Vindt het heel zonde als ik voor deze stoel opeens die andere isofix aan de kant moet leggen.

7 maanden geleden

Reactie op fietje27

Deze heb ik idd ook gezien! Zit hier een isofix bij? Wij hebben namelijk al ...
Die is zonder isofix. De axissfix i size is het model met isofix, waarbij ze ook tegen de rijrichting in kunnen zitten.

7 maanden geleden

Reactie op JuKaMi

Die is zonder isofix. De axissfix i size is het model met isofix, waarbij ...
The i size (welke ik heb) is met isofix en top tether.. je moet dus wel een haak/bevestiging hebben in je achterbak. Je kan geloof ik wel een base kopen ook nog.. dan is het niet nodig (maar hou me ten goede op dat laatste).

7 maanden geleden

Reactie op fietje27

Nee deze moet op de gordel voordeel is dat de kleine ook voor kan 😀

7 maanden geleden

Reactie op Tugba 🥰

Nee deze moet op de gordel voordeel is dat de kleine ook voor kan 😀
Sommige auto's (de mijne allesinds) hebben ook isofix voorin. Wel de minst veilige plek voor kindjes...

7 maanden geleden

Reactie op fietje27

Isofix zit in de auto he, dat hoef je niet aan de kant te leggen 😊 de i size heeft idd wel Isofix, de stoel zit al op een base. Als je het over de base hebt zou je moeten kijken welk stoeltje op jouw base kan

6 maanden geleden

Reactie op -Elvira

Isofix zit in de auto he, dat hoef je niet aan de kant te leggen 😊 de i si ...
Ik bedoel idd de base! Daar klik ik nu de maxi cosi op. Maar vindt het zonde als ik nu een stoel ga kopen met een andere base..

6 maanden geleden

Reactie op fietje27

Ik bedoel idd de base! Daar klik ik nu de maxi cosi op. Maar vindt het zond ...
Dan moet je weten welke base je hebt zodat je weet welke stoeltjes daarop kunnen. Dat is wel beperkt namelijk

6 maanden geleden

Wij hebben de Britax Romer dualfix pro M. Top ding! Afgelopen week goed uitgetest met een 14 uur durende autorit

6 maanden geleden

Reactie op fietje27

Ik bedoel idd de base! Daar klik ik nu de maxi cosi op. Maar vindt het zond ...
Dat dachten wij ook, maar toen we gingen kijken in de winkel was er 1 optie die op onze base paste, en heel veel opties isofixbevestigde stoelen met draaisysteem voor dezelfde prijs als de losse stoel die op de base paste. Wij zijn dus toch voor een andere gegaan: we hadden de cybex cloud met base en nu de maxi cosi mica pro eco i size. Al hebben wij wel maar 1 base, en namen we dus mee dat als er ooit een tweede komt dat die dan eerst in de cybex + base kan en dat de eerste dan in de maxi cosi zit. Terwijl we anders een 2e base bij hadden moeten halen.