13 Reacties

8 maanden geleden

Sinds dit weekend zijn we overgestapt naar een auto stoel. Namelijk deze Autostoel Novi Baby® Goliath Premium I-Size Rotation All Black. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/autostoel-novi-babyr-goliath-premium-i-size-rotation-all-black?channable=03c3a6696400393639353577&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwzN-vBhAkEiwAYiO7oBtW2eHGO2LPYe0Tjkrq4ljybXCm8Vr1akc3GyIiPKG-LfrWeUuuNhoCej0QAvD_BwE

8 maanden geleden

Hier past de eerste auto stoel al lang niet meer. Ik gebruik al een maand of 3/4 de Maxi-Cosi Pearl 360. Deze kan tot 4 jaar gebruikt worden. Vanaf 15 (?) maanden mogen ze vooruit vervoerd worden. Dan willen we een tweede autostoel kopen die tot 12 jaar gebruikt kan worden.

8 maanden geleden

Ik zou vooral even hier naar kijken voordat je overstapt overstapt https://www.kinderveiligheid.nl/adviezen/tips-en-advies/wanneer-overstappen-naar-een-volgende-autostoel

8 maanden geleden

Wij hebben de maxi cosi axissfix. Echt superblij mee, hij draait en kan vanaf 15 maanden eventueel (ik probeer langer achteruit te laten zitten als haar lengte het toelaat) vooruit gezet worden. Het enige nadeel is is dat de ligstand niet zo ver gaat dus ze zit alsnog behoorlijk rechtop. Ze valt niet heel vaak met haar hoofd naar voren als ze slaapt maar ligt tegen de zijkanten aan dus voor onze dochter is het prima, maar dan wel een kanttekening dus.

8 maanden geleden

Sinds kort over naar de maxi cosi axxisfix plus van de oudste. Kan hier fijn in liggen.

8 maanden geleden

Reactie op Debby1997

Sinds dit weekend zijn we overgestapt naar een auto stoel. Namelijk deze Au ...
Tot hoeveel jaar kan dit gebruikt worden?

8 maanden geleden

Reactie op senasert

Tot hoeveel jaar kan dit gebruikt worden?
Tot ongeveer 8 jaar (36kg)

8 maanden geleden

Reactie op Debby1997

Sinds dit weekend zijn we overgestapt naar een auto stoel. Namelijk deze Au ...
Hey Debby, wat vind je van de autostoel? Ik ben ook op zoek, deze heeft een mooi prijsje!

8 maanden geleden

Reactie op Dunya1208

Hey Debby, wat vind je van de autostoel? Ik ben ook op zoek, deze heeft een ...
Tot nu toe ben ik er erg tevreden mee. Hij kan ook helemaal draaien en verschillende standen. Kwa prijs vonden wij hem ook echt heel goed. Onze vrienden hebben hem ook, en al wat langer die zijn er ook erg over te spreken

8 maanden geleden

Reactie op Debby1997

Tot nu toe ben ik er erg tevreden mee. Hij kan ook helemaal draaien en vers ...
Bedankt voor je reactie, ik zie staan dat je deze tot 13 kg achterwaarts moet gebruiken, maar lees in een review dat de stoel alleen voorwaarts de draai functie heeft, klopt dit?

8 maanden geleden

Reactie op Debby1997

Tot ongeveer 8 jaar (36kg)
Oo super thanks!

8 maanden geleden

Maxi cosi pearl 360 al vanaf 9 maanden al , ze paste niet meer in de maxi cosin

8 maanden geleden

https://www.mamaloes.nl/ding-kai-grey-360-i-size-autostoel-0-36-kg-di-926795 Ik heb deze stoel nu al paar maandjes en hij zit er echt perfect in. Super makkelijk en fijn dat deze dus met de nieuwe wet geving is en 360graden draaibaar. Pas zodra hij oud genoeg is voor normale gordel kan de stoel niet meer gedraaid worden.